03-10-2005, 19:51 PM
Viimasel pildil näha olev karteri põhi on poest saadaval aga kas eestist ka seda ei tea. Õhukoguja tegemine on ka muidugi hea mõte. Piisavalt kiireks kulgemiseks pane ikka 3,89 peaülekanne. Masina normaalse kulgemise alus on enne kõike ikka korralik mootor. Karpad võiks ka uuemate vastu vahetada, sest pideva korviga sõitmisel ei tohi jõust puudu jääda, kuna siis on jälle kõva kuumenemise oht. Kui ise hakkad seda karterit muutma siis soovitaks suurendada õli mahutavust karteris suurema põhja valmistamisega ja lisada veel jahutus ribid siis peaks õli temperatuur täitsa normaalseks jääma SAE 30 - 40 õli pead suvel nagunii sisse kallama, isegi see SAE 30 läheb normaalselt sooja mootori juures tunduvalt vedelamaks kui jahtunult ja seda muret nagu dnepri mootori juures eriti ei ole, et SAE 30 - 50 õli vajalikesse kohtadesse kohale ei jõuaks, pigem on selline jama liiga vedela õliga kuna pump ei suuda seda lurri kaasa haarata ja surve jääb nadiks isegi külma õliga. Kui kardad kokku jooksmist siis soovitan sull mootor Xado imepastaga läbi töödelda, katsetused näitasid, et see töötab nii nagu lubatud. Ning muidugi ära unusta lisamast korralikku õlirõhu kontroll süsteemi, manomeeter või tuluke, tulukese puhul soovitan kontrollida selle töötamist.