03-10-2005, 20:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-10-2005, 20:25 PM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Fotol olev konstruktsioon on pelgalt õli jahutamiseks põhja kaudu. Mis aga juhtuks, kui õliradika sissevoolu toru panna karteri põhjast õli imema ja radika väljund ühendada torusse, mis läheb pumpa? Ehk lihtsamalt väljendudes- lõigata toru, mis karteri põhjast õli pumpa imeb, läbi ja ühendada jadamisi vahele õliradikas. Kas olemasolev pump saaks lisakoormusega (õli imemine läbi radika) hakkama?
Olaf- muidugi on eeldus korras mootor, aga siinsetest postitustest olen aru saanud, et ka kiire difriga (selle keskmisega) ei maksa muus osas tehasekonditsioonis oleva rattaga üle 70-80 pikalt vurada, seepäras mõlgutangi siin täiendava jahutamise võimalustest. Käigukasti kallale pole ka mõtet minna- pikk 4 käik korviga sõitmisel on jälle kuumenemise allikaks linnasõidul.
Olaf- muidugi on eeldus korras mootor, aga siinsetest postitustest olen aru saanud, et ka kiire difriga (selle keskmisega) ei maksa muus osas tehasekonditsioonis oleva rattaga üle 70-80 pikalt vurada, seepäras mõlgutangi siin täiendava jahutamise võimalustest. Käigukasti kallale pole ka mõtet minna- pikk 4 käik korviga sõitmisel on jälle kuumenemise allikaks linnasõidul.