04-10-2005, 21:14 PM
Ishijupp Kirjutas:Isandpauk- mida oskad arvata sama mahuga karteripõhjast, kuid lisaks keevitatud jahutusribidest ja õhukogujast?
Suurem õli mahutavus tagab selle, et õli tsirkulatsioon on aeglasem ning õli jõuab rohkem jahtuda. pealegi on suurema põhja jahutuspind suurem. Asja miinused jälle sellised, et kõik karteripõhja alla tehtavad aretused kattuvad igasugu pasaga (õhukoguja/ribide efekt on ajutine nähtus), lähevad mõlki jne. Jahutus väheneb ning ümberehituste tõttu lekete oht suureneb.
Kuna mootoris asuvat pumpa ei ole hea rakendada õlijahutuseks (surve väheneb, lekke puhul surve 0 jne), siis oleks ikkagi parim eraldi pump koos radikaga.
See küll suhteliselt keeruline lahendus, aga vähemalt mina olen kindel, et see on parim. Õlijahutuse saad iga hetk kinni panna kui vaja, lekke puhul võid kaotada ainult õli, mis on radikas/filtris jne (õige paigalduse puhul loomulikult). Detailide määrimine paraneb, korraliku õlifiltri kasutamise puhul tööiga pikeneb.
Maasturite hankimist Ukraina sõjaväele ja nende remonti meie Põhja-Tallinna töökojas saad toetada läbi Toeta Ukrainat MTÜ a/a EE387700771008885941. Selgitusse maastur Ukraina kaitseväele.