06-10-2005, 10:24 AM
Rööbassõiduki toomine Järva Jaani on midagi sama põnevat nagu Kingissepa raudtee ehitamine. Selleks puhuks võiks küll Reporteri võttegrupp kohal olla, sest kui tihti need trammid ikka Järva Jaanis sõidavad. Ma tahaks kunagi tulla seda närvilist signaali või kella helistama, mille lülitile naissoost trammijuhid pingelises liiklussituatsioonis aega ajalt oma käe terveks minutiks unustavad.
Tallinna lennujaamas seisab kasutult lennumasin TU134. Selle vanarauakupongidesse arvestatud hind on muidugi murettekitav.
Kui tramm on paigas ja emotsioonid jahtunud, oleks meil Eesti Volga Seltsi nimel au muuseumile üle anda järgmine eksponaat, millest saaks ilmselt muuseumi esimene esindussõiduk. Kõikide Volgade lipulaev Gaz 3102 on muuseumi jaoks veidi üles putitatud ning tänaseks 95% ulatuses komplekteeritud.
![[Pilt: 3102remont38.JPG]](http://www.volga.ee/images/martin/projektid/3102remont38.JPG)
Täpsemalt võivad huvilised lugeda autost Volgaseltsi foorumist:
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15
Tallinna lennujaamas seisab kasutult lennumasin TU134. Selle vanarauakupongidesse arvestatud hind on muidugi murettekitav.
Kui tramm on paigas ja emotsioonid jahtunud, oleks meil Eesti Volga Seltsi nimel au muuseumile üle anda järgmine eksponaat, millest saaks ilmselt muuseumi esimene esindussõiduk. Kõikide Volgade lipulaev Gaz 3102 on muuseumi jaoks veidi üles putitatud ning tänaseks 95% ulatuses komplekteeritud.
Täpsemalt võivad huvilised lugeda autost Volgaseltsi foorumist:
http://www.volga.ee/modules.php?name=For...c&start=15
Seinaleht - www.volga.ee