14-10-2005, 09:12 AM
Nojah, see oli 1987, kuid minu auto on aastast 1975, siis vist vaz21011-t veel ei olnudki ja 2101-l on väike ümmargune peegel, mis kinnitub kolme kruviga esitiiva külge. Nii et 21011-e oma ei tahaks esimese hooga hästi panna.
Need augud, mis mul uksel sees on ei pruugi muidugi olla tehases tehtud, kuid ideaal-variandis võiks ju sinna kruvida samasuguse peegli, mis nendes aukudes enne oli. See olekski selle auto \"kõige originaalim\" peegel, seda muidugi juhul, kui leiab kinnitust fakt, et tehases neile tõepoolest küljepeeglit ei pandud. Kahjuks auto endine omanik ei tea vana küljepeegli saatusest midagi. Ahjaa, olemasolevad augud ei ühti 21011 peegli aukudega, kuna nad on kitsama vahega. Samuti asuvad augud kolmnurkakna kõrval, mitte samas kohas nagu carratingust võetud pildil.
Ei tahaks ka kohe uisapäisa autosse uusi auke puurima hakata.
PS. Loodan, et teema võiks pakkuda ka laiemat huvi vanemate Nõukogude autode omanikele, kes soovivad oma autosid näha originaalses komplektsuses.
Need augud, mis mul uksel sees on ei pruugi muidugi olla tehases tehtud, kuid ideaal-variandis võiks ju sinna kruvida samasuguse peegli, mis nendes aukudes enne oli. See olekski selle auto \"kõige originaalim\" peegel, seda muidugi juhul, kui leiab kinnitust fakt, et tehases neile tõepoolest küljepeeglit ei pandud. Kahjuks auto endine omanik ei tea vana küljepeegli saatusest midagi. Ahjaa, olemasolevad augud ei ühti 21011 peegli aukudega, kuna nad on kitsama vahega. Samuti asuvad augud kolmnurkakna kõrval, mitte samas kohas nagu carratingust võetud pildil.
Ei tahaks ka kohe uisapäisa autosse uusi auke puurima hakata.
PS. Loodan, et teema võiks pakkuda ka laiemat huvi vanemate Nõukogude autode omanikele, kes soovivad oma autosid näha originaalses komplektsuses.