Õlileke mootoril V-501
#16

1) augud ja täkked tekivad oskamatul kaane eemaldamisel, kasutades selleks näiteks kruvikeerajat. see oli esimene variant, mida ma kntrollida soovitasin, sest mopeedimootorid on tihtipeale paljude noorukite esimeseks remondiobjektiks.
2) kui su esimest postitust lugeda, jääb mulje, et lase aga julgelt \"hermetsi\" serva peale. ja võimalikult paks kiht, sest see on ju parem, kui õhuke. mõtle siis hoolega, kas ikka \"paks hermetsikiht\" aitab täkete ja pinnakõveruste korral.
3) paraku pean sulle su kurvastuseks teatama, et kuumakindlate silikoonibaasiliste tihendusmaterjalidega tehakse ka palju vastutusrikkamaid töid, kui \"ehitatakse üles\" autode mootoreid. ainult selle erinevusega, et on väga karmid nõuded kasutustingimuste kohta (pinna tasapinnalisus, vastav karedus, täiendavad tihendusmeetodid jne). ja see kasutamine erineb üksjagu sinu soovitustest, kuigi sa põhimõtteliselt head tahtsid.

kokkuvõtteks tahan öelda seda, et su nõuanded kubisevad kehvast oskussõnavarast, mida võib tõlgendada mitmeti.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
Õlileke mootoril V-501 - Autor: uluk007 - 09-10-2005, 16:58 PM
RE: Õlileke mootoril V-501 - Autor: Zark - 23-11-2005, 16:21 PM
RE: Õlileke mootoril V-501 - Autor: vootele - 26-11-2005, 13:48 PM
RE: Õlileke mootoril V-501 - Autor: renxx - 02-12-2005, 20:22 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 17 külali(st)ne