20-10-2005, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-10-2005, 23:05 PM ja muutjaks oli valdo.)
moskvits Kirjutas:Ise teha ei soovita sest surveaste võib väheneda.
Mõtle nüüd rahulikult järele, mida Sa siia kirjutasid.
Minu vana ja rumal pea igatahes mäletab seda, et surveaste olla ehk nagu töömahu ja põlemiskambri ruumalade suhe, mille paneb üheselt paika silindri/silindripea/kolvi/väntvõlli geomeetria. Ja mida väljalasketorustik ja selle võimalik kuju teps mitte muuta ei saa!
Äkki räägime väljalasketrakti (pneumo)takistusest, millel on kahetaktilisel teatud optimaalne väärtus ja mille meelevaldne suurendamine/vähendamine keerab gaasijaotusfaasid veidi segi, mis vähendab võimsust/pöördemomenti?
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel