22-10-2005, 22:56 PM
Motamehe sõbral on 650cm* Dnepr. Nendest kogemustest räägingi.
Muidugi saab ka kiiremini sõita. Siis aga mootorid kaua ei kesta. Irbiti vänt on umbes 8000km otsas, kui kihutada. Saalede variant palju parem. Mis õlirõhu kaost siin üldse räägitakse. Kui mootor korras, ei kao ta kusagile. Saalede kasuks räägib ka see - kõik autod on saalede peal ja keegi ei kaeba.
Õlirõhu kadu aetakse tavaliselt ülekuumenenud mootori kaela. Panime sõbra ratta mootorile ülekuumenemise anduri mootorisse (lada ventilaatori andur, umbes 95 kraadi). Ka kõige palavamal suvel pole see põlema hakanud. Isegi mitte motoparaadi ajal, kui mitmel aeglase sõidu pärast mootorid kinni jooksid. Tuleb lihtsalt kasutada head õli ja mootor kenasti korda teha/reguleerida. Vale reguleeringu puhul on ka talvel võimalik mootor kinni kõrvetada.
Muidugi saab ka kiiremini sõita. Siis aga mootorid kaua ei kesta. Irbiti vänt on umbes 8000km otsas, kui kihutada. Saalede variant palju parem. Mis õlirõhu kaost siin üldse räägitakse. Kui mootor korras, ei kao ta kusagile. Saalede kasuks räägib ka see - kõik autod on saalede peal ja keegi ei kaeba.
Õlirõhu kadu aetakse tavaliselt ülekuumenenud mootori kaela. Panime sõbra ratta mootorile ülekuumenemise anduri mootorisse (lada ventilaatori andur, umbes 95 kraadi). Ka kõige palavamal suvel pole see põlema hakanud. Isegi mitte motoparaadi ajal, kui mitmel aeglase sõidu pärast mootorid kinni jooksid. Tuleb lihtsalt kasutada head õli ja mootor kenasti korda teha/reguleerida. Vale reguleeringu puhul on ka talvel võimalik mootor kinni kõrvetada.