24-10-2005, 22:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-10-2005, 22:56 PM ja muutjaks oli JyrkaEE.)
Et siis teema jällegi aktuaalne.
Eelmistel aastatel, kui veel Izhi omasin, et võtnud rattaga põhimõtteliselt mitte midagi ette. Viimasel talvel jäi isegi tagavelg porist puhastamata ning seeläbi ka omad vitsad peksid- kevadeks olid veljel suured roostekahjustused, mida lihtsalt musta värvi ja pintsliga parandasin. Ka ei valanud silindrisse õli. Talvel käisin isegi paar korda lumel sõitmas, mis muidugi sõiduoskust täiendas.
Sel aastal olen juba Dnepri konserveerimisega alustanud ning tahaks kevadel võimalikult hästi säilinud tsikli garaazhi alt välja vedada.
Nädalavahetusel kandsin kroomosadele peale õli- täpsemalt odavat žiguli oma. Laibaraudade ümber keerasin õliga immutatud WC-paberi. Talve jooksul paar korda õliga uuesti üle lasta peaks vast kroomi korras hoidma.
Samuti eemaldasin raamilt ja mootorilt mustuse, et kevadeks raam (mida ma järgmiseks hooajaks üle värvima ei hakka) roostest söödud poleks.
Kahjuks pean mina hoidma oma ratast garaazhis, mille lagi laseb vett läbi ning millest tuul läbi ei käi- ehk siis üsna õudusunenägu.
Kavatsen paagi fööniga ära kuivatada ning sooja keldrisse asetada. Minu jaoks tunduvalt odavam variant kui 20 liitrit bensiini osta.
Kuidas tuleks 4 taktilise mootor konserveerida?
Lasin kummidest rõhku vähemaks. Mis ainega tuleks rehvid üle käia?
Mida tasuks veel silmas pidada, millest enne siin teemas räägitud pole?
Eelmistel aastatel, kui veel Izhi omasin, et võtnud rattaga põhimõtteliselt mitte midagi ette. Viimasel talvel jäi isegi tagavelg porist puhastamata ning seeläbi ka omad vitsad peksid- kevadeks olid veljel suured roostekahjustused, mida lihtsalt musta värvi ja pintsliga parandasin. Ka ei valanud silindrisse õli. Talvel käisin isegi paar korda lumel sõitmas, mis muidugi sõiduoskust täiendas.
Sel aastal olen juba Dnepri konserveerimisega alustanud ning tahaks kevadel võimalikult hästi säilinud tsikli garaazhi alt välja vedada.
Nädalavahetusel kandsin kroomosadele peale õli- täpsemalt odavat žiguli oma. Laibaraudade ümber keerasin õliga immutatud WC-paberi. Talve jooksul paar korda õliga uuesti üle lasta peaks vast kroomi korras hoidma.
Samuti eemaldasin raamilt ja mootorilt mustuse, et kevadeks raam (mida ma järgmiseks hooajaks üle värvima ei hakka) roostest söödud poleks.
Kahjuks pean mina hoidma oma ratast garaazhis, mille lagi laseb vett läbi ning millest tuul läbi ei käi- ehk siis üsna õudusunenägu.
Kavatsen paagi fööniga ära kuivatada ning sooja keldrisse asetada. Minu jaoks tunduvalt odavam variant kui 20 liitrit bensiini osta.
Kuidas tuleks 4 taktilise mootor konserveerida?
Lasin kummidest rõhku vähemaks. Mis ainega tuleks rehvid üle käia?
Mida tasuks veel silmas pidada, millest enne siin teemas räägitud pole?
Pots ja postivahe.