26-10-2005, 22:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 26-10-2005, 23:00 PM ja muutjaks oli valdo.)
Tõeliselt hästi säilinud isend - selliseid on Eestimaal väga vähe!
Mina küll ei soovitaks mingil juhul ümber ehitada, vaid ikka taastada originaalina. Esiteks - korralikult puhastada/pesta/vahatada (üle värvida ja kroomida ei ole ju vaja!). Teiseks - asendada mõned valede detailid (uuema mosse rool 401 rooli vastu nt; eemaldada vasakust kindalaekast hiljempandud näidikud jm.) Veidi värviparandusi, kulunud detailide asendamisi ja ongi kas stiilne uunikum-liikur või lausa muuseumieksponaat valmis!
Ning lõpuks - see auto on ikka 401, mitte 400. 1954. aastal ei toodetud 400-t enam ja 401le tüüpiliselt on selle käigukang roolil, mitte põrandal, nagu 400-l peab olema. Ka tagatuli on 401 oma.
Mina küll ei soovitaks mingil juhul ümber ehitada, vaid ikka taastada originaalina. Esiteks - korralikult puhastada/pesta/vahatada (üle värvida ja kroomida ei ole ju vaja!). Teiseks - asendada mõned valede detailid (uuema mosse rool 401 rooli vastu nt; eemaldada vasakust kindalaekast hiljempandud näidikud jm.) Veidi värviparandusi, kulunud detailide asendamisi ja ongi kas stiilne uunikum-liikur või lausa muuseumieksponaat valmis!
Ning lõpuks - see auto on ikka 401, mitte 400. 1954. aastal ei toodetud 400-t enam ja 401le tüüpiliselt on selle käigukang roolil, mitte põrandal, nagu 400-l peab olema. Ka tagatuli on 401 oma.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18