kas on mõtet m402 (56a) restaureerida või ei tasu ära?
#3

Kui kere on enamvähem kõva (loe: ei vaja kogu alustalastike/karpide/poolraamide ja plekkide alaosade vahetust), siis on taastamisidee isegi mõistlik.

Kui kere alaosa/kandevosa on siiski "mäda", siis on taastamine vast mõistlik vaid siis, kui auto on pisividinate osas komplektne ning kõva kere saadaval. Kui seda ei ole, siis on "mäda" kerega auto mõistlikem variant kellelegi tõsisele taastajale doonoriks. Või siis kere püskinööp-paljaks rookida, "pudinad" ja terved kereplekid varuosadeks (taastajatele) ja läbiroostetanud kerejäänuk utiili.

Valdo

Eesti Jalgrattamuuseumi  looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel
Vasta


Sõnumeid selles teemas
kas on mõtet m402 (56a) restaureerida või ei tasu ära? - Autor: karbuss - 31-10-2005, 21:56 PM
RE: kas on mõtet m402 (56a) restaureerida või ei tasu ära? - Autor: Hõljuk - 31-10-2005, 22:34 PM
RE: kas on mõtet m402 (56a) restaureerida või ei tasu ära? - Autor: valdo - 31-10-2005, 23:41 PM
RE: kas on mõtet m402 (56a) restaureerida või ei tasu ära? - Autor: partnermosse - 06-11-2005, 20:04 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne