04-11-2005, 23:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-11-2005, 23:53 PM ja muutjaks oli mrali.)
TO-18B on toodetud praeguse OAO "Amkodor" (Minski ehitusmasinate tehas vms) eelkäijates ja toodetakse ka praegugi (tähise Amkodor-333 all).Masina tõstejõud on 3 tonni ümber,täismass 10,5 tonni,mootor kas Altai diisel A-01 või Minski D-260.Väiksem versioon sest oli TO-18K (Amkodor 325),mille jõuallikas pärines Belarussilt (D-245).Vt ka www.amkodor.by .Koduka järgi kaupleb Eestis nendega Alvoro (asub Hiiu baasi territooriumil)
UNC-sid toodeti Slovakkias Detvanis tehases „Závody ťažkého strojárstva, š.p. Detva – ZŤS“.Hiljem tegutseti nime PPS all edasi,kuni tehas 2002 pankrotistus.Uute omanike käe all toodetakse seal paraku vaid ehitusmasinate komponente (vt ka www.ppsgroup.sk)
Samas toodeti ka Bobcati koopiaid UNC-045 ja UNC-080,mida ka N ajal Eestisse tiksus.
UDS-liikurkoppasid toodab Slovakkia tehas "CSM Tisovec" (www.csmtisovec.sk) UDS-isid paigaldati eeskätt Tatrate raamile.
Lisaks liikus Eestis ka Poola päritolu raskelaadureid Stalowa Wola (www.trading.hsw.pl).
UNC-sid toodeti Slovakkias Detvanis tehases „Závody ťažkého strojárstva, š.p. Detva – ZŤS“.Hiljem tegutseti nime PPS all edasi,kuni tehas 2002 pankrotistus.Uute omanike käe all toodetakse seal paraku vaid ehitusmasinate komponente (vt ka www.ppsgroup.sk)

Samas toodeti ka Bobcati koopiaid UNC-045 ja UNC-080,mida ka N ajal Eestisse tiksus.
UDS-liikurkoppasid toodab Slovakkia tehas "CSM Tisovec" (www.csmtisovec.sk) UDS-isid paigaldati eeskätt Tatrate raamile.
Lisaks liikus Eestis ka Poola päritolu raskelaadureid Stalowa Wola (www.trading.hsw.pl).
