05-11-2005, 12:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-11-2005, 12:30 PM ja muutjaks oli scorpio3331.)
Motamees kirjutas
Irbiti mootor on k-750 edasiaretus. Nendel väga sarnane mootori ehitus. Dnepr on läinud väheke teist rada. Ja just väntvõlli ja kepsu vaheliste laagrite probleem hukutabki paljud 750 mootorid.
See millest sina räägid on M72M jah küll Irbiti tehase toodang(vändad rullide peal). M61 on aga 650cc. Ja kõik ülejäänud Irbiti tehase M52, M52C ja M52K ning M61K on samuti rippklappidega kas 500cc või 650cc mootorid, milledel on vändad rullide peal. Ning tehase inseneridest ei tea mina midagi, aga fakt on see, et minu Irbit on sõitnud minu käes mitmed tuhanded nii soolo kui ka korviga. Mootor ise aga on enne mind sõitnud tublisti üle kümne tuhande ilma väntvõlli laagrite vahetuseta( 100% kindel kuna ratas kuulus enne ühele minu sugulasele. Ja üldse milleks vaielda siin rullide ja saalede pärast, mina räägin oma kogemusest ning võin samuti kinnitada kahe oma tuttava juttu dnepri saaledest ja mismoodi need kuuma ilmaga suvel kokku jooksid.
Irbiti mootor on k-750 edasiaretus. Nendel väga sarnane mootori ehitus. Dnepr on läinud väheke teist rada. Ja just väntvõlli ja kepsu vaheliste laagrite probleem hukutabki paljud 750 mootorid.
See millest sina räägid on M72M jah küll Irbiti tehase toodang(vändad rullide peal). M61 on aga 650cc. Ja kõik ülejäänud Irbiti tehase M52, M52C ja M52K ning M61K on samuti rippklappidega kas 500cc või 650cc mootorid, milledel on vändad rullide peal. Ning tehase inseneridest ei tea mina midagi, aga fakt on see, et minu Irbit on sõitnud minu käes mitmed tuhanded nii soolo kui ka korviga. Mootor ise aga on enne mind sõitnud tublisti üle kümne tuhande ilma väntvõlli laagrite vahetuseta( 100% kindel kuna ratas kuulus enne ühele minu sugulasele. Ja üldse milleks vaielda siin rullide ja saalede pärast, mina räägin oma kogemusest ning võin samuti kinnitada kahe oma tuttava juttu dnepri saaledest ja mismoodi need kuuma ilmaga suvel kokku jooksid.
