08-11-2005, 15:53 PM
Kui järele mõelda, siis enamus ajast olen keevitust kasutanud mitmesuguste statsionaarsete asjade keevitamiseks (trepikarkass, antennimast). Minichopperi raamil said enamus liidetest dubleeritud ning väga korralikult keevitatud (tühimikud relakaga välja ning uus keevitus tekkinud lõikesse). Ohutuse mõttes aretan ikkagi kiirusepiiraja peale (~30 km/h). Mingite võimsamate sõidukite kallale kindlasti ei julge minna, esiteks võivad kasutatavad materjalid liiga väikese mehhaanilise vastupidavusega olla ning ega keevisliide alati päris ühtlane pole.
Koduseks kasutuseks on alalisvoolu-elektroodkeevitus igati piisav :
ilma lisakulutusteta saab valida antud tööks kõige sobivamaid elektroode,
elektroodid ei maksa eriti palju (traadi ja gaasi kohta ei tea) ja leek on suhteliselt püsiv. Väiksema läbimõõduga elektroodidega (ilmselt sõltub ka elektroodist, meie keevituse parameetrid võivad samuti ebasobivad olla) on juhtunud, et kogu elektrood tuleb korraga ära kulutada, sest poolik enam lihtsalt ei ,,sütti" vaid jääb detaili külge ja hakkab üleni hõõguma, kuni hoidiku juurest läbi põleb. Gaasi ja traadiga keevitamise tahaks ka ära proovida.
Koduseks kasutuseks on alalisvoolu-elektroodkeevitus igati piisav :
ilma lisakulutusteta saab valida antud tööks kõige sobivamaid elektroode,
elektroodid ei maksa eriti palju (traadi ja gaasi kohta ei tea) ja leek on suhteliselt püsiv. Väiksema läbimõõduga elektroodidega (ilmselt sõltub ka elektroodist, meie keevituse parameetrid võivad samuti ebasobivad olla) on juhtunud, et kogu elektrood tuleb korraga ära kulutada, sest poolik enam lihtsalt ei ,,sütti" vaid jääb detaili külge ja hakkab üleni hõõguma, kuni hoidiku juurest läbi põleb. Gaasi ja traadiga keevitamise tahaks ka ära proovida.