Teema on suletud

võrri segukruvi
#3

Enamikul karburaatoritel muutub kruvi väljapoole keeramisel küttesegu rikkamaks. Küttesegu rikastamiseks käivitamisel on tavaliselt kasutusel õhuklapp, mis suleb osaliselt karburaatori õhuvõtuava. Kruvi väljapoole keeramisel peaks käivitus kergem olema, kuid teatud seisust rohkem kruvi välja keeramisel sattub silindrisse liiga palju kütust ning liiga vähe õhku,
mistõttu käivitumise asemel teeb mootor küünla märjaks. Võrri mootorid on küllaltki ebapüsivad küttesegu seadistuse suhtes (võib juhtuda, et mingi tihend pole ka veel päris korras jne.) ning võivad vajada normaalseks töötamiseks küttesegu uut reguleerimist pärast mootori käivitumist.
Teema on suletud


Sõnumeid selles teemas
võrri segukruvi - Autor: syncmaster - 07-11-2005, 19:21 PM
RE: võrri segukruvi - Autor: keits - 13-11-2005, 00:20 AM
RE: võrri segukruvi - Autor: künnimees - 13-11-2005, 09:40 AM
RE: võrri segukruvi - Autor: syncmaster - 13-11-2005, 11:29 AM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne