17-11-2005, 22:30 PM
Kõik sõltub sellest, mida Sa täpselt ehitada plaanid.
Kunagi näidati pealtnägijas Eestis valmistatud hõljuksõidukit, millel kompressorit käitas sapaka mootor ja kahte ventilaatorit Tuula (motoroller) mootorid. Mingis ~1997 aasta ,,Modellist-konstruktoris"
oli bagi moodi propelleriga aparaat. Mõned mõtted:
1)Üldjuhul ventilaatoriga asjadel käiguvahetust ei kasutata, kuid ketiveohammasratta pöörlemissagedusest võib väheks jääda, mistõttu tuleb ise arvatavasti mingi ülekanne teha.
2)Ilma summutita suureneb kahetaktilise mootori kütusekulu ja väheneb võimsus.
Mootori hind sõltub seisukorrast, kuid alla paarituhande (kui just mitte tuttavalt) normaalse jääkressursiga mootorit ilmselt ei leia.
Kunagi näidati pealtnägijas Eestis valmistatud hõljuksõidukit, millel kompressorit käitas sapaka mootor ja kahte ventilaatorit Tuula (motoroller) mootorid. Mingis ~1997 aasta ,,Modellist-konstruktoris"
oli bagi moodi propelleriga aparaat. Mõned mõtted:
1)Üldjuhul ventilaatoriga asjadel käiguvahetust ei kasutata, kuid ketiveohammasratta pöörlemissagedusest võib väheks jääda, mistõttu tuleb ise arvatavasti mingi ülekanne teha.
2)Ilma summutita suureneb kahetaktilise mootori kütusekulu ja väheneb võimsus.
Mootori hind sõltub seisukorrast, kuid alla paarituhande (kui just mitte tuttavalt) normaalse jääkressursiga mootorit ilmselt ei leia.