18-11-2005, 11:42 AM
No seal raamatus on kõik lihtne nagu lapsemäng. Tegelik elu on paraku veidi teine 
Põhiline, mis sind ootab, on ruumilise toruraami kokkukeevitamine nelikanttorust. Vaata netist mõne projekti pilte, saad aimu milline see on.
Arvesta, et siksi veermikujuppide kasutamisel võib raamatus olevad vedrustuse joonised ära unustada, samuti on coiloveritel poes ikka vääägagi head hinnad, selle pealkirjas mainitud 250£ eest saab heal juhul komplekti kätte. Muu pead eelarves püsimiseks tasuta leidma. Vedrustus on üldse paras peavalu, minu projekt jäi just selle tõttu pooleli. Ilmselt kõige parem on tellida Racetechist terve esiotsa komplekt (õõtshargid, coiloverid, roolihoovad, kinnitused). Kui raha on, siis ka ära tehtud tagasild koos piki- ja Panhardi hoobadega. Tagasilla vedrustust on kergem teha, aga seal on ka pika puuga parim variant Tartust coiloverid tellida. Selle kõigega säästad umbes miljon töötundi. Raami tegemine on võrdlemisi lihtne.
Mootor pane kohe kõige võimsam, mis saada on. Pärast jääb nagunii nõrgaks. Eri mootorite sobivusega pole mõtet pead vaevata, kõik sobivad ühtmoodi kehvasti
Ehk ruumi on suhteliselt vähe ja rooliseadme, õlifiltri jms mahutamiseks peab kõvasti nuputama.
Raamatut võin muidu laenata küll, vaatan, kas leian selle üles.
Edu!

Põhiline, mis sind ootab, on ruumilise toruraami kokkukeevitamine nelikanttorust. Vaata netist mõne projekti pilte, saad aimu milline see on.
Arvesta, et siksi veermikujuppide kasutamisel võib raamatus olevad vedrustuse joonised ära unustada, samuti on coiloveritel poes ikka vääägagi head hinnad, selle pealkirjas mainitud 250£ eest saab heal juhul komplekti kätte. Muu pead eelarves püsimiseks tasuta leidma. Vedrustus on üldse paras peavalu, minu projekt jäi just selle tõttu pooleli. Ilmselt kõige parem on tellida Racetechist terve esiotsa komplekt (õõtshargid, coiloverid, roolihoovad, kinnitused). Kui raha on, siis ka ära tehtud tagasild koos piki- ja Panhardi hoobadega. Tagasilla vedrustust on kergem teha, aga seal on ka pika puuga parim variant Tartust coiloverid tellida. Selle kõigega säästad umbes miljon töötundi. Raami tegemine on võrdlemisi lihtne.
Mootor pane kohe kõige võimsam, mis saada on. Pärast jääb nagunii nõrgaks. Eri mootorite sobivusega pole mõtet pead vaevata, kõik sobivad ühtmoodi kehvasti

Raamatut võin muidu laenata küll, vaatan, kas leian selle üles.
Edu!