21-11-2005, 11:27 AM
Laadimine on siis kindlasti olemas.
Vaatasin nädalavahetusel K.Aleksiuse raamatut. Seal oli skeem
pingeregulaatori JA-112 (vene tähed) kohta. Raamatu skeemi järgi käis
laadimistuli ilma releeta, kuid hiljem võidi see näiteks lambi heleduse tõstmiseks, sobivama takistuse saavutamiseks vms. põhjusel lisada.
Põhimõte on selline, et enne generaatori tööle hakkamist toideti
ergutusmähist aku ja generaatori plussklemmilt läbi lambi või eeltakisti. Kui generaator tööle hakkas, tõusis pinge lisaalaldi (kolm dioodi KD202)
väljundis sama kõrgeks, kui aku ja generaatori plussklemmil ning vool enam lampi ei läbinud, ergutusmähis hakkas toidet saama lisaalaldilt.
Kui laadimine on, kuid lamp põleb, saab viga olla laadimistule relees või lisaalaldis. On see laadaklubi lehekülje skeem ikka õige auto kohta? Ei näinud seal laadimiskontrolllambi releed ega lisaalaldit, mistõttu tuli peaks kogu aeg põlema, või on relee juba pingeregulaatori koostises.
Vaatasin nädalavahetusel K.Aleksiuse raamatut. Seal oli skeem
pingeregulaatori JA-112 (vene tähed) kohta. Raamatu skeemi järgi käis
laadimistuli ilma releeta, kuid hiljem võidi see näiteks lambi heleduse tõstmiseks, sobivama takistuse saavutamiseks vms. põhjusel lisada.
Põhimõte on selline, et enne generaatori tööle hakkamist toideti
ergutusmähist aku ja generaatori plussklemmilt läbi lambi või eeltakisti. Kui generaator tööle hakkas, tõusis pinge lisaalaldi (kolm dioodi KD202)
väljundis sama kõrgeks, kui aku ja generaatori plussklemmil ning vool enam lampi ei läbinud, ergutusmähis hakkas toidet saama lisaalaldilt.
Kui laadimine on, kuid lamp põleb, saab viga olla laadimistule relees või lisaalaldis. On see laadaklubi lehekülje skeem ikka õige auto kohta? Ei näinud seal laadimiskontrolllambi releed ega lisaalaldit, mistõttu tuli peaks kogu aeg põlema, või on relee juba pingeregulaatori koostises.