22-11-2005, 20:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-11-2005, 20:27 PM ja muutjaks oli künnimees.)
Karta on, et kapitaalremont ei ole tulemuslikkuselt ja majanduslikult kasulikum uue ja korraliku mootori ostmisest. Üldjuhul käib kahetaktilise mootori kapitaalremondi hulka silindri ülepuurimine, remondimõõdus kolvid,
väntmehhanismi laagrite vahetus (nõuab pressliidete avamist) jms.
Peale selle tuleb otsida uusi osi, mida on poodides tavaliselt vähem, kui vaja (näit. minile 1 sisemine ja 2 välimist siduriketast). Uuemad mootorid on kindlasti töökindlamad, ökonoomsemad, kergemad ning kindlasti pole keegi neid eelnevalt parandanud haamri ja silikoniga. Minu arvates tasuks ikkagi need tuhanded kokku koguda ja uus mootor osta, eriti õhusõiduki puhul.
väntmehhanismi laagrite vahetus (nõuab pressliidete avamist) jms.
Peale selle tuleb otsida uusi osi, mida on poodides tavaliselt vähem, kui vaja (näit. minile 1 sisemine ja 2 välimist siduriketast). Uuemad mootorid on kindlasti töökindlamad, ökonoomsemad, kergemad ning kindlasti pole keegi neid eelnevalt parandanud haamri ja silikoniga. Minu arvates tasuks ikkagi need tuhanded kokku koguda ja uus mootor osta, eriti õhusõiduki puhul.