01-12-2005, 22:31 PM
Keskendu esmalt lihtsatele põhiasjadele, siis tegele lisaseadmetega:
1. Võimalikult suur alusmootori töömaht
2. Plokikaas (pordid üle vaadata, surveaste maksimaalne mõistlik, kusjuures 98 oktaanilist bentsu pule mõtet karta, see on protsentuaalselt väga vähe kallim kui 95)
3. Nukkvõll (kõigepealt maksimaalne mõistlik lift, kui muu ei takista, siis 1/4 klappide läbimõõdust, alles siis näpuotsaga durationit juurde, sest vähemalt tänaval on kõhtu lapikuks suruva madalate pöörete momendiga oluliselt lõbusam kui kuskil pööreteskaala lõpus pinistamine)
4. Toitesüsteem, kas korralik(ud) karburaator(id) või korralik (programmeeritav) sissepritse.
5. Iluvidinad, värvi ära mootoriplokk, puhasta ära kapotialune plekk, seo juhtmed ilusti kinni jne. Vana hotrodderite tarkusetera on, et "If it doesn't run, chrome it!".
6. kui aega ja raha ikka veel üle on, võid eksperimenteerida igasugu filtrite, erinevate summutipüttide ja muu sellise mudruga. Torukollektor on vahva asi, aga mõistliku suurusega tänavamootoril on selle poolt antav efekt kahjuks karjuvas ebakõlas hinnaga. Kui õnnestub mõnele odavalt küüned taha ajada, siis tasub see muidugi külge kruttida, halvemaks ta asja ei tee.
Hinnad:
- uus alusmootor, mootori remontosad, elementaarsed tööd kasutatud mootori korrastamiseks - vähemalt 10k, kui ainult olemasoleva mootori remont, siis vast pool sellest
- plokikaane remont - 2-3k (uus nukkvõll vajab mitmeid uusi osi)
- nukkvõll - alates 3-4k
- Weberi DCOE-d on kuskil alates 2k tükk, progetav MegaSquirt-pritse on ka kuskil 3-4k, kui tinutamistöö ja muu aretamine ise teha
- K&N filter 1,5k, Greeni oma on veidi odavam, muu on performance mõttes kräpp
- torukollektor - alates 7k
- summutid - alates 1k
1. Võimalikult suur alusmootori töömaht
2. Plokikaas (pordid üle vaadata, surveaste maksimaalne mõistlik, kusjuures 98 oktaanilist bentsu pule mõtet karta, see on protsentuaalselt väga vähe kallim kui 95)
3. Nukkvõll (kõigepealt maksimaalne mõistlik lift, kui muu ei takista, siis 1/4 klappide läbimõõdust, alles siis näpuotsaga durationit juurde, sest vähemalt tänaval on kõhtu lapikuks suruva madalate pöörete momendiga oluliselt lõbusam kui kuskil pööreteskaala lõpus pinistamine)
4. Toitesüsteem, kas korralik(ud) karburaator(id) või korralik (programmeeritav) sissepritse.
5. Iluvidinad, värvi ära mootoriplokk, puhasta ära kapotialune plekk, seo juhtmed ilusti kinni jne. Vana hotrodderite tarkusetera on, et "If it doesn't run, chrome it!".
6. kui aega ja raha ikka veel üle on, võid eksperimenteerida igasugu filtrite, erinevate summutipüttide ja muu sellise mudruga. Torukollektor on vahva asi, aga mõistliku suurusega tänavamootoril on selle poolt antav efekt kahjuks karjuvas ebakõlas hinnaga. Kui õnnestub mõnele odavalt küüned taha ajada, siis tasub see muidugi külge kruttida, halvemaks ta asja ei tee.
Hinnad:
- uus alusmootor, mootori remontosad, elementaarsed tööd kasutatud mootori korrastamiseks - vähemalt 10k, kui ainult olemasoleva mootori remont, siis vast pool sellest
- plokikaane remont - 2-3k (uus nukkvõll vajab mitmeid uusi osi)
- nukkvõll - alates 3-4k
- Weberi DCOE-d on kuskil alates 2k tükk, progetav MegaSquirt-pritse on ka kuskil 3-4k, kui tinutamistöö ja muu aretamine ise teha
- K&N filter 1,5k, Greeni oma on veidi odavam, muu on performance mõttes kräpp
- torukollektor - alates 7k
- summutid - alates 1k