02-12-2005, 22:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-12-2005, 22:17 PM ja muutjaks oli 13piisab.)
Jesper, sa jätad arvesse võtmata, et tegu on Rekordiga - ilmselt siiski nii tõsist ettevõtmist keegi sellise masinaga ei teosta, kuna see masin on juba oma suuruse-raskuse tõttu kiireks liikumiseks sobimatu alus. Tema kiirelt liikuma õpetamine eeldab kere-mootori-sildade vahetamist 
aga jah, võimalikult suure, levinud ja tuunijate seas populaarse mootori kasuks otsustamine on kõige alustala.
selleks võib olenevalt rahakoti paksusest Opeli motodest olla:
C20NE - 2.0 OHC EFI, 85kW@5800rpm(?), 17XNm@2800rpm(!!!). Väga odav (ka varuosad) pritsemootor, hind ca 3keek komplektsena.
C20XE - 2.0 DOHC SFI, 110kW@6000rpm, 196Nm@4800rpm. Hea ja ökonoomne (osad on opeli kohta kallid) mootor igapäevasõiduks; levinud tuuningumaterjal, tõsisemad tuunijad võtavad ca 300hp välja. Hind täiskomplekssena ca 10keek. Kui rahakott kannatab, siis võid mõne calibra doonoriks osta
C20LET - 2.0 DOHC turbo, 150kW@5600rpm (?), ca 280Nm@2800rpm (?). Põhineb C20XE mootoril (plokk, kaas, vänt, kepsud). Kiirendusautodena isegi 1000hp kanti. Tõsiselt hea algmaterjal, aga eeldab juba kindlalt ka siduri-kasti-sildade järeleaitamist. Hind 20keek tuuri, mootoreid eestis ei liigu.

aga jah, võimalikult suure, levinud ja tuunijate seas populaarse mootori kasuks otsustamine on kõige alustala.
selleks võib olenevalt rahakoti paksusest Opeli motodest olla:
C20NE - 2.0 OHC EFI, 85kW@5800rpm(?), 17XNm@2800rpm(!!!). Väga odav (ka varuosad) pritsemootor, hind ca 3keek komplektsena.
C20XE - 2.0 DOHC SFI, 110kW@6000rpm, 196Nm@4800rpm. Hea ja ökonoomne (osad on opeli kohta kallid) mootor igapäevasõiduks; levinud tuuningumaterjal, tõsisemad tuunijad võtavad ca 300hp välja. Hind täiskomplekssena ca 10keek. Kui rahakott kannatab, siis võid mõne calibra doonoriks osta
C20LET - 2.0 DOHC turbo, 150kW@5600rpm (?), ca 280Nm@2800rpm (?). Põhineb C20XE mootoril (plokk, kaas, vänt, kepsud). Kiirendusautodena isegi 1000hp kanti. Tõsiselt hea algmaterjal, aga eeldab juba kindlalt ka siduri-kasti-sildade järeleaitamist. Hind 20keek tuuri, mootoreid eestis ei liigu.