09-12-2005, 18:54 PM
Ise kahtlustan samuti, et võib uimaseks jääda. Kui aga on tehtud ning töötab, tasub igatahes ju katsetada.
Sapaka karpa valisin just sellepärast, et sel üks lõõr, tänu millele peaksid mõlemad silindrid saama võrdselt kütust. Kahelõõriliste karpadega see jama, et madalamate pöörete ajal saab see silinder (minu teooria kohaselt) rohkem kütust peale, kumma pool asub see lõõr, millest väljub bensiin esimesena.
Põhimõtteliselt see karbuss mõeldud umbes sama võimsusega mootorile samuti, mistõttu arvan, et düüse väiksemate vastu vahetama ei pea hakkama (kui just ei mõju fakt, et sapakal 4, dnepril 2 silindrit).
Igatahes. Hetkeks mul juba käigukasti pealt õhupuhasti hoidik maha lõigatud. Kollektori torud peaksid valmima esmaspäeval-teisipäeval. Eks siis saab ka esimesed proovid ära tehtud, mida kindlasti ka siin teemas helis ja pildis ka kajastan.
Sapaka karpa valisin just sellepärast, et sel üks lõõr, tänu millele peaksid mõlemad silindrid saama võrdselt kütust. Kahelõõriliste karpadega see jama, et madalamate pöörete ajal saab see silinder (minu teooria kohaselt) rohkem kütust peale, kumma pool asub see lõõr, millest väljub bensiin esimesena.
Põhimõtteliselt see karbuss mõeldud umbes sama võimsusega mootorile samuti, mistõttu arvan, et düüse väiksemate vastu vahetama ei pea hakkama (kui just ei mõju fakt, et sapakal 4, dnepril 2 silindrit).
Igatahes. Hetkeks mul juba käigukasti pealt õhupuhasti hoidik maha lõigatud. Kollektori torud peaksid valmima esmaspäeval-teisipäeval. Eks siis saab ka esimesed proovid ära tehtud, mida kindlasti ka siin teemas helis ja pildis ka kajastan.
Pots ja postivahe.