09-12-2005, 22:30 PM
On täitsa tehtud selline asi.
Sõbra Dnepril peal Daihatsu karbuss. Küttekulu ei vähene. Minu 750 sama kulu kahe karbaga (6,3). Küll aga pääsed väga tüütust kahe karba sünkrooni ajamisest. Võimsusekao kohta nagu eriti arvamust ei avalda. Meil kummagil pole see eesmärgiks (mõlemad juba piisavalt vanad). Meie eesmärgiks on korrektne töötamine/vastupidavus ja piisav kiirus.
Kummilõdvikud ei tohi olla väga pikad (või peavad olema tugeva armeeringuga), muidu tõmbab lõdvikud mootoriga pidurdamisel kokku.
Auto karba panekul võib tekkida süüteprobleem. Lahjemat segu on palju raskem süüdata. Dnepri originaalsüütepool (pruun, kahe otsaga) selleks enamusel juhtudest ei sobi. Meie panime Lada süütepoolid. Peale poolide vahetust kadus sõbral kohe monokarbussi äraviskamise mõte peast.
Karbuss peaks vastama kolvimõõdule. Pole oluline, kas mootoril on kaks või neli silindrit, ikka tõmbavad nad segu ükshaaval. Siit ka järeldus, et karba teeb segu vaid ühele silindrile. Jupiteril, Planetal ja IZ Spordil on erinevad düüsid karbussis, kuigi sama kubatuur.
Monokarbussi panekul pead loobuma mõttest paigutada Dneprile starter.
Sõbra Dnepril peal Daihatsu karbuss. Küttekulu ei vähene. Minu 750 sama kulu kahe karbaga (6,3). Küll aga pääsed väga tüütust kahe karba sünkrooni ajamisest. Võimsusekao kohta nagu eriti arvamust ei avalda. Meil kummagil pole see eesmärgiks (mõlemad juba piisavalt vanad). Meie eesmärgiks on korrektne töötamine/vastupidavus ja piisav kiirus.
Kummilõdvikud ei tohi olla väga pikad (või peavad olema tugeva armeeringuga), muidu tõmbab lõdvikud mootoriga pidurdamisel kokku.
Auto karba panekul võib tekkida süüteprobleem. Lahjemat segu on palju raskem süüdata. Dnepri originaalsüütepool (pruun, kahe otsaga) selleks enamusel juhtudest ei sobi. Meie panime Lada süütepoolid. Peale poolide vahetust kadus sõbral kohe monokarbussi äraviskamise mõte peast.
Karbuss peaks vastama kolvimõõdule. Pole oluline, kas mootoril on kaks või neli silindrit, ikka tõmbavad nad segu ükshaaval. Siit ka järeldus, et karba teeb segu vaid ühele silindrile. Jupiteril, Planetal ja IZ Spordil on erinevad düüsid karbussis, kuigi sama kubatuur.
Monokarbussi panekul pead loobuma mõttest paigutada Dneprile starter.
