11-12-2005, 02:19 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-12-2005, 02:26 AM ja muutjaks oli motamees.)
Ei mina oska õelda, miks originaalsüütepoolid nii viletsad on. Praktika on lihtsalt seda tõestanud. Kõigile, millele olen Lada poolid peale pannud, on paremaks läinud.
Mina olen pannud kaks süütepooli paralleel ühendusse. Originaalpooli juhtmed lähevad kaheks, eraldi poolidele. Lisanud veel ühe Lada kondensaatori. Siiani pole ühegi rattaga probleeme olnud (neid ümberehitusi oma viis tuleb vist kokku). Lada omad just selle pärast, et need on ette nähtud ilma variaatorita. On ka selliseid lääne masinatel. Romulast ostes (poest sa neid ju hinna tõttu ei osta) aga ei tea, mille pool see just on. On sinna variaator ette nähtud või ei.
Zapperi karba kohta ei oska kommentaare jagada. Lihtsalt praktika puudub. Arvan, et toimiksin isiklikult just IsandPauk'u kirjelduse järgi.
Elektristarter pannakse just samasse kohta, kus monokarba käib. Siit ka see ütlemine. Kui sõber poleks monokarbat installinud, oleks tal starter kindlasti peal. Kindlasti on need ka koos võimalikud, aga jamamist on siis hirmsati.
Usun, et düüside kohta ei oska foorumis sulle keegi nõu anda. See on katsetamise asi. Tuleb sõita ja küünla värvi järgi asi paika ajada. Küünalt tuleb vaadata teel olles, mitte koju tõristada ja siis vaadata. Peale maanteekiirusega sõitmist (vähemalt 10km) käik välja ja kohe mootor seisma. Veered teepervele ja küünal maha. Lahja segu koorral tuleb bena düüsi väheke suurendada. Rikka segu korral benadüüsi vähendada või õhudüüsi suurendada. Düüsi saab väiksemaks teha, näiteks juhtmekee (tavalise madalpingejuhtme üks traat) sissepanekuga.
Küünalde värvist saad sotti, kui otsid üles Overspeedi pandud tabeli/pildid kusagilt. Ladaklubis on see kindlasti olemas, vist ka siin foorumis. Kasuta otsingut.
Lisan. Düüsipuuri saad valmistada tavalisest rauasaelehe tükist. Ots tuleb käiata koonusesse. Otsik nõelteravaks ja siis vähehaaval laiemaks. Seda jullat düüsi sees tasapisi keerates saadki endale sobivat mõõtu düüsi.
Lõikepind jääb lehel kandiliseks, mitte tervaks, nagu noal.
Mina olen pannud kaks süütepooli paralleel ühendusse. Originaalpooli juhtmed lähevad kaheks, eraldi poolidele. Lisanud veel ühe Lada kondensaatori. Siiani pole ühegi rattaga probleeme olnud (neid ümberehitusi oma viis tuleb vist kokku). Lada omad just selle pärast, et need on ette nähtud ilma variaatorita. On ka selliseid lääne masinatel. Romulast ostes (poest sa neid ju hinna tõttu ei osta) aga ei tea, mille pool see just on. On sinna variaator ette nähtud või ei.
Zapperi karba kohta ei oska kommentaare jagada. Lihtsalt praktika puudub. Arvan, et toimiksin isiklikult just IsandPauk'u kirjelduse järgi.
Elektristarter pannakse just samasse kohta, kus monokarba käib. Siit ka see ütlemine. Kui sõber poleks monokarbat installinud, oleks tal starter kindlasti peal. Kindlasti on need ka koos võimalikud, aga jamamist on siis hirmsati.
Usun, et düüside kohta ei oska foorumis sulle keegi nõu anda. See on katsetamise asi. Tuleb sõita ja küünla värvi järgi asi paika ajada. Küünalt tuleb vaadata teel olles, mitte koju tõristada ja siis vaadata. Peale maanteekiirusega sõitmist (vähemalt 10km) käik välja ja kohe mootor seisma. Veered teepervele ja küünal maha. Lahja segu koorral tuleb bena düüsi väheke suurendada. Rikka segu korral benadüüsi vähendada või õhudüüsi suurendada. Düüsi saab väiksemaks teha, näiteks juhtmekee (tavalise madalpingejuhtme üks traat) sissepanekuga.
Küünalde värvist saad sotti, kui otsid üles Overspeedi pandud tabeli/pildid kusagilt. Ladaklubis on see kindlasti olemas, vist ka siin foorumis. Kasuta otsingut.
Lisan. Düüsipuuri saad valmistada tavalisest rauasaelehe tükist. Ots tuleb käiata koonusesse. Otsik nõelteravaks ja siis vähehaaval laiemaks. Seda jullat düüsi sees tasapisi keerates saadki endale sobivat mõõtu düüsi.
Lõikepind jääb lehel kandiliseks, mitte tervaks, nagu noal.