15-12-2005, 11:58 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-12-2005, 12:05 PM ja muutjaks oli oldmoped.)
Jämedas laastus võttes, on kasutatud nelja erinevat summutit, kui täpsemalt detailidesse ronima hakata, siis leiab iga kohta neist ka paar, mitte eriti olulist, erinevat modifikatsiooni. Summutid ei olnud seotud mootri-, vaid masina tüübiga, millele antud mootor oli paigaldatud.
A) "väikene kroompaun", leegitoruga ühes tükis olev summuti esimene pool. On tehtud 2 ja nelja sõelaga (sõelad kujutavad endast summuti keskpoldil asuvaid pööratud labade või aukudega kettaid), erinevad ka leegitorude kaared ja leegitoru summutisse sisenemise nurk.
B) lühike, tagant tervaneva otsaga, värvitud (enamus musta värvi), alt lehvikukujulise väljalaskega, sõelad (perforeeritud toru) tagant "tervast" otsast sissekruvitavad.
C) lühike, tagant tömbi otsaga, värvitud (enamus masina raamiga sama värvi), väljalase tagant, sõelad (perforeeritud toru) väljalske august sissekäivad ja splindiga kinnituvad.
D) Pikk "sigar", kroomitud, väljalase tagant, sõelad (perforeeritud toru) väljalske august sissekäivad ja splindiga kinnituvad. Osadel summuti tagumine kinnitus ümberkäiva klambriga, osadel summuti küljes kinnituskõrv.
.........................................................................................
E) lisaks veel ka Kroha summuti, mis on leegitoruga ühes tükis, musta või hõbedast värvi robustselt keevitatud ja poolpikk ümmargune toru"junn", tagantotsast väljalõikega "mütsiga"
F) Võrrimootoriga võsalõikajatel kasutatud summuti tüüp B, aga sellest tehtud veellühem variant ja ilma leegitoruta kinnitub otse silindri külge.
A) "väikene kroompaun", leegitoruga ühes tükis olev summuti esimene pool. On tehtud 2 ja nelja sõelaga (sõelad kujutavad endast summuti keskpoldil asuvaid pööratud labade või aukudega kettaid), erinevad ka leegitorude kaared ja leegitoru summutisse sisenemise nurk.
B) lühike, tagant tervaneva otsaga, värvitud (enamus musta värvi), alt lehvikukujulise väljalaskega, sõelad (perforeeritud toru) tagant "tervast" otsast sissekruvitavad.
C) lühike, tagant tömbi otsaga, värvitud (enamus masina raamiga sama värvi), väljalase tagant, sõelad (perforeeritud toru) väljalske august sissekäivad ja splindiga kinnituvad.
D) Pikk "sigar", kroomitud, väljalase tagant, sõelad (perforeeritud toru) väljalske august sissekäivad ja splindiga kinnituvad. Osadel summuti tagumine kinnitus ümberkäiva klambriga, osadel summuti küljes kinnituskõrv.
.........................................................................................
E) lisaks veel ka Kroha summuti, mis on leegitoruga ühes tükis, musta või hõbedast värvi robustselt keevitatud ja poolpikk ümmargune toru"junn", tagantotsast väljalõikega "mütsiga"
F) Võrrimootoriga võsalõikajatel kasutatud summuti tüüp B, aga sellest tehtud veellühem variant ja ilma leegitoruta kinnitub otse silindri külge.