21-12-2005, 10:48 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-12-2005, 11:00 AM ja muutjaks oli oldmoped.)
Saa palun aru, et stellal oleval automaatkäigukastil ei ole variaatoriga mittemidagi ühist! Ainus ühine tegur on see, et mõlemad tegutsevad "ise".
Klapi vajadust olla ei saa, kuna kolvi poolt on sisselaskeaken nagunii suletud. Ainus, mis klapp seal tegema hakkab, on see, et pidurdab gaaside liikumist ja kaotad pöörete ülemise otsa. Reedvalvede kasutamise korral trehakse kolbi sisselaske kohale väjalõige, et kolb akna sulgejana ei töötaks vaid kogu töö jääkski klapile. Võidad natukene sisselaske tsükli pikkuses... Aga kuna sisselaskekanali läbilaskevõime ja mõõdud ei muutu, siis mingit erilist effekti sealt ära oota, või kui, siis kerget võitu alumise osas ja samas tipppöörete langemist.
Paigaldades samas ka suurema lõõriga karburaatori, kaob ära ka alumise otsa effekt, kuna mootor madalas pöördes ei suuda suurema lõõri vahel piisavalt hõrendust tekitada ja kütuse pihustumine muutub halvemaks ja ebaühtlasemaks.
Alati saab kõike teha, aga kõik asjad on omavahel suuresti seotud ja pahatihti ei ole mootori järgiaitamisnõksude üksikute suvaliste lihtsamana teostatavte väljanopete kasutamine kuidagi asja parendav.
Jään ikkagi oma soovituse juurde - VÄHEM ROLLERIFOORUMEID ja rohkem tehnilist mõtlemist!
Klapi vajadust olla ei saa, kuna kolvi poolt on sisselaskeaken nagunii suletud. Ainus, mis klapp seal tegema hakkab, on see, et pidurdab gaaside liikumist ja kaotad pöörete ülemise otsa. Reedvalvede kasutamise korral trehakse kolbi sisselaske kohale väjalõige, et kolb akna sulgejana ei töötaks vaid kogu töö jääkski klapile. Võidad natukene sisselaske tsükli pikkuses... Aga kuna sisselaskekanali läbilaskevõime ja mõõdud ei muutu, siis mingit erilist effekti sealt ära oota, või kui, siis kerget võitu alumise osas ja samas tipppöörete langemist.
Paigaldades samas ka suurema lõõriga karburaatori, kaob ära ka alumise otsa effekt, kuna mootor madalas pöördes ei suuda suurema lõõri vahel piisavalt hõrendust tekitada ja kütuse pihustumine muutub halvemaks ja ebaühtlasemaks.
Alati saab kõike teha, aga kõik asjad on omavahel suuresti seotud ja pahatihti ei ole mootori järgiaitamisnõksude üksikute suvaliste lihtsamana teostatavte väljanopete kasutamine kuidagi asja parendav.
Jään ikkagi oma soovituse juurde - VÄHEM ROLLERIFOORUMEID ja rohkem tehnilist mõtlemist!