22-12-2005, 01:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-12-2005, 01:28 AM ja muutjaks oli usku.)
praegu talverehviks lamellid (sama mõõt mis suvel) ja rõhku 2,0 kõigis 4-s ... suvel enamvähem sama. aga selles mõttes, et ka talvekummiga soojemas veeres kehvemini
seda, et küttekulu läks ka väiksemaks kui suvel oli :| kas segu liiga rikas ja nüüd külma õhku läheb silindrisse rohkem ja põleb efektiivsemalt ja pean vähem gaasi tallama? lihtsalt külma saabumisega ei saa ju autol MISKI iseenesest korda minna? (soojal ajal sõitsin ca 9000 km ja nüüd külmas olen ca 1000 sõitnud)
mida te soovitate kontrollida/üle vaadata? kust võiks põhjust otsida (lisaks rehvidele)... algusest peale olen ma seda autot naljakaks pidanud...
seda, et küttekulu läks ka väiksemaks kui suvel oli :| kas segu liiga rikas ja nüüd külma õhku läheb silindrisse rohkem ja põleb efektiivsemalt ja pean vähem gaasi tallama? lihtsalt külma saabumisega ei saa ju autol MISKI iseenesest korda minna? (soojal ajal sõitsin ca 9000 km ja nüüd külmas olen ca 1000 sõitnud)
mida te soovitate kontrollida/üle vaadata? kust võiks põhjust otsida (lisaks rehvidele)... algusest peale olen ma seda autot naljakaks pidanud...