22-12-2005, 02:11 AM
Külm mootor käib küll palju kergemini ringi kui töösoe. Idee kohaselt võiks ju kast, sillad ja laagrid ka kergemini käia. Aga ma kardan, et see vahe on väga marginaalne.
Moodsad õlid ei ole külmaga nii kohutavalt paksud, mul on kastis Valvoline mineraal ja ei ole kuskilt aru saada, kas õli temperatuur on -20 või +50. Ka sidurit lahutamata käivitub külm auto sama kergelt kui lahutades.
Aga antud juhtumi puhul kahtlustaks ma pigem veidike mõõdust väljas laagreid, veoliigendeid vms kraami. Kas jõuülekannet äkki B-osadega remonditud pole?
Moodsad õlid ei ole külmaga nii kohutavalt paksud, mul on kastis Valvoline mineraal ja ei ole kuskilt aru saada, kas õli temperatuur on -20 või +50. Ka sidurit lahutamata käivitub külm auto sama kergelt kui lahutades.
Aga antud juhtumi puhul kahtlustaks ma pigem veidike mõõdust väljas laagreid, veoliigendeid vms kraami. Kas jõuülekannet äkki B-osadega remonditud pole?