ühe rõngaga kolb
#6

rnkx Kirjutas:Kolme rõngaga kolb tekitab suurema hõõrdumise ja ka mootori kiirema kulumise.

Sellest on foorumis palju juttu olnud, nii et võiks otsingut kasutada.

Ja lisaks 3 rõngaga kolb lisab suht. palju jõudu juurde, täis korras ja timmitud(loe: uus) võrr jookseb välja u. 50 km/h aga kui 1 rõngas juurde panna jookseb 60 km/h. Samuti on kohapealt minnes palju jõudu ja võib ratast all ringikäima võtta. Halb asi 3 kolvirõnga juures on kiirem kulumine.

Kolvirõnga soon tuleb treida ülemise kolvirõngast kõrgemale,nii et nad kokku ei puutuks ja kui allapoole 2-st kolvirõngast panna hakkab rõngas hülsi tööpinnalt välja käima alumises osas ja rikub nii hülsi kui ka rõngast.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ühe rõngaga kolb - Autor: karlpiff - 28-12-2005, 15:25 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: valdo - 28-12-2005, 16:13 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: isandpauk - 29-12-2005, 01:18 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: kalev60 - 29-12-2005, 02:15 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: rnkx - 29-12-2005, 10:22 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: mossepower - 29-12-2005, 13:44 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 15:36 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 16:55 PM
RE:  ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 17:20 PM
RE:   ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 17:35 PM
RE:    ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 02-01-2006, 12:31 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: priidu - 01-01-2006, 21:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne