29-12-2005, 13:44 PM
rnkx Kirjutas:Kolme rõngaga kolb tekitab suurema hõõrdumise ja ka mootori kiirema kulumise.
Sellest on foorumis palju juttu olnud, nii et võiks otsingut kasutada.
Ja lisaks 3 rõngaga kolb lisab suht. palju jõudu juurde, täis korras ja timmitud(loe: uus) võrr jookseb välja u. 50 km/h aga kui 1 rõngas juurde panna jookseb 60 km/h. Samuti on kohapealt minnes palju jõudu ja võib ratast all ringikäima võtta. Halb asi 3 kolvirõnga juures on kiirem kulumine.
Kolvirõnga soon tuleb treida ülemise kolvirõngast kõrgemale,nii et nad kokku ei puutuks ja kui allapoole 2-st kolvirõngast panna hakkab rõngas hülsi tööpinnalt välja käima alumises osas ja rikub nii hülsi kui ka rõngast.