29-12-2005, 15:36 PM
Ei saa mitte vaiki olla....
Alarubriiki, kus postitus asub, vaadates eeldame, et tegu on võrrimootoriga.
Hakkame siis otsast peale:
Sellest, et on ühe rõngaga kolb, ei juhtu mitte midagi, d4 ja vanemad d5 mootorid ongi 1 rõngaga.
Sellest, et kolvi seelik on lõhemaks lõigatud ei juhtu mittemidagi muud, kui see, et kolb natuke kergem ja selletõttu süsteem veidi tasakaalust väljas ja võib rohkem vibreerida. Veidikene võib suureneda ka lühikese kolvi juhtpinna tõttu kolvi enda laperdamine. D-seeria mootorid on pöördsiibriga sisselaskega ja seelik mingeid aknaid ei ava ega sulge.
Kahe rõngaga kolbe kasutatakse enamuses sellepärast, et seljuhul on optimaalne pidamise ja hõõrdetakistuse suhe.
Kolme rõngaga kolb ei anna juurde mittemidagi mootori võimsuses ega pööretes, natukene tipppööretes suurenenud hõõrdetakistuse tõttu hoopis kaotad. Kolme kolvirõngast on osadel väikekubatuurilistel masinatel kasutatud rohkem sellepärast, et kulunud mootor suudab kauem mingigi kompressiooni säilitada ja selletõttu remondivälp veidikene pikem. Igasugused väited, et peale kolmanda rõnga lisamist masina kiirus tõusis ja läks võimsamaks jne näitavad lihtsalt seda, et olemasolevad 2 rõngast ei olnud enam korralikud või polnud veel sissetöötanud - st. lihtsalt ei täitnud oma funktsiooni korralikult. Lisaks veel 3 rõnga propageerija viimaste väidete kommentaariks see, et võrri mootoril (nagu enamus mootoritel) jääb ka A.S.S. kogu kolvi seelik täies pikkuses hülssi ja selletõttu ka igasugune rõnga asukoha selline põhjendamine samasugune b.s. nagu kolme rõnga väide üldse. võimalikult üles toodud rõnga mõte on tavaliselt hoopis milleski muus - kolvi külgpinna madalama temperatuuri saavutamises.
JA TÕESTI, FOORUMIL ON OLEMAS OTSINGUVÕIMALUS!
Alarubriiki, kus postitus asub, vaadates eeldame, et tegu on võrrimootoriga.
Hakkame siis otsast peale:
Sellest, et on ühe rõngaga kolb, ei juhtu mitte midagi, d4 ja vanemad d5 mootorid ongi 1 rõngaga.
Sellest, et kolvi seelik on lõhemaks lõigatud ei juhtu mittemidagi muud, kui see, et kolb natuke kergem ja selletõttu süsteem veidi tasakaalust väljas ja võib rohkem vibreerida. Veidikene võib suureneda ka lühikese kolvi juhtpinna tõttu kolvi enda laperdamine. D-seeria mootorid on pöördsiibriga sisselaskega ja seelik mingeid aknaid ei ava ega sulge.
Kahe rõngaga kolbe kasutatakse enamuses sellepärast, et seljuhul on optimaalne pidamise ja hõõrdetakistuse suhe.
Kolme rõngaga kolb ei anna juurde mittemidagi mootori võimsuses ega pööretes, natukene tipppööretes suurenenud hõõrdetakistuse tõttu hoopis kaotad. Kolme kolvirõngast on osadel väikekubatuurilistel masinatel kasutatud rohkem sellepärast, et kulunud mootor suudab kauem mingigi kompressiooni säilitada ja selletõttu remondivälp veidikene pikem. Igasugused väited, et peale kolmanda rõnga lisamist masina kiirus tõusis ja läks võimsamaks jne näitavad lihtsalt seda, et olemasolevad 2 rõngast ei olnud enam korralikud või polnud veel sissetöötanud - st. lihtsalt ei täitnud oma funktsiooni korralikult. Lisaks veel 3 rõnga propageerija viimaste väidete kommentaariks see, et võrri mootoril (nagu enamus mootoritel) jääb ka A.S.S. kogu kolvi seelik täies pikkuses hülssi ja selletõttu ka igasugune rõnga asukoha selline põhjendamine samasugune b.s. nagu kolme rõnga väide üldse. võimalikult üles toodud rõnga mõte on tavaliselt hoopis milleski muus - kolvi külgpinna madalama temperatuuri saavutamises.
JA TÕESTI, FOORUMIL ON OLEMAS OTSINGUVÕIMALUS!