ühe rõngaga kolb
#8

D-seeria mootoritel pole mingeid pöördsiibreid, silindri seintes on avad ning kolb üles-alla liikudes avab ja suleb neid. Kolvi saba lühendades on tahetud seega sisselaset parandada. Tuulal on näiteks selleks vastavad sisselõiked kolvile.

Kolmanda rõnga jutt on eelkirjutajal põhimõtteliselt õigus -- kolmas rõngas kompenseerib tehnoloogilist praaki. Suhteliselt madalakvaliteedilisel vene võrril annab ta küll minekut juurde -- kunagi ära proovitud.
Üks rõngas on muidugi hõõrde seisukohalt parem, aga eeldab kvaliteetseid materjale ning kolvi ja rõnga väga head passimist.

Tuulal on samuti kolm rõngast, ei usu, et toonased insenerid nii lollid oleksid, et lisakulutustega mootorit sitemaks teha.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ühe rõngaga kolb - Autor: karlpiff - 28-12-2005, 15:25 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: valdo - 28-12-2005, 16:13 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: isandpauk - 29-12-2005, 01:18 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: kalev60 - 29-12-2005, 02:15 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: rnkx - 29-12-2005, 10:22 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: mossepower - 29-12-2005, 13:44 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 15:36 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 16:55 PM
RE:  ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 17:20 PM
RE:   ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 17:35 PM
RE:    ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 02-01-2006, 12:31 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: priidu - 01-01-2006, 21:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne