30-12-2005, 22:09 PM
Segan küll agarasse süütesüsteemide arutellu vahele aga kui see teema algatajale rahustav on, siis mis puudutab seda raskesti liikuvat käigukangi.
Mul omal sama tootja sama ajastu auto (84 accord) millel kah käiguvalitsaga sarnane mure.
Kohe kui auto sain ja raske käiguvahetus häirima hakkas võtsin lülitusmehhanismi lahti, puhastasin-õlitasin ja panin kokku tagasi. Kusjuures kuni kastini liikusid kõik hoovad ilusti ja kergelt. Kasti õli kontrollisin samuti üle ja arvasin et nüüd hea lihtne käike rammida. Võta näpust, mitte midagi ei muutnud. Nii lasegi juba kolmandat aastat megaraskelt liikuva kangiga ringi. Käigud lülituvad normaalselt ja midagi laiali pole lennanud. Äkki siis ongi mingi tehase tüüp-praak?
Asjal üks hea külg kah- muu rahvas eriti mu autoga sõita ei taha, kuidagi ei saa käike sisse. Ükskord kui tuttava neiu nn "kaineks kettaks" võtsin, pidin ise kõrvalistmelt käike vahetama.
Valts@kasvatab musklit kui autoga sõidab
Mul omal sama tootja sama ajastu auto (84 accord) millel kah käiguvalitsaga sarnane mure.
Kohe kui auto sain ja raske käiguvahetus häirima hakkas võtsin lülitusmehhanismi lahti, puhastasin-õlitasin ja panin kokku tagasi. Kusjuures kuni kastini liikusid kõik hoovad ilusti ja kergelt. Kasti õli kontrollisin samuti üle ja arvasin et nüüd hea lihtne käike rammida. Võta näpust, mitte midagi ei muutnud. Nii lasegi juba kolmandat aastat megaraskelt liikuva kangiga ringi. Käigud lülituvad normaalselt ja midagi laiali pole lennanud. Äkki siis ongi mingi tehase tüüp-praak?
Asjal üks hea külg kah- muu rahvas eriti mu autoga sõita ei taha, kuidagi ei saa käike sisse. Ükskord kui tuttava neiu nn "kaineks kettaks" võtsin, pidin ise kõrvalistmelt käike vahetama.
Valts@kasvatab musklit kui autoga sõidab
1950 M-400; 1962 K-175A; 1984 Accord, 1973 Mopar power, Swedish daily-driver Wagon