01-01-2006, 13:50 PM
Elekter: Vaata, kas geneka harjade klemmide vahele ühendatud pirn hakkab põlema (süüde samal ajal sees aga mootor ei pea samal ajal käima)? Kui põlema ei hakka, siis viga regulaatoris või juhtmestikus. Kui pirn hakkab põlema, siis pane üks juhe harja klemmi külge tagasi, teine jäta lahti ja pane süüde sisse. Siis kui teise klemmi ühendad, peaks olema klemmi ühendamise hetkel väike säde. Jui ei ole, siis võib rootor läbi olla. Kui juhtmed ühendatud, proovi kruvika otsaga, kas kontaktide lahutus nukk hakkab kruvikat külge tõmbama (süüdepeab sees olema). Kui ei hakka, peaks viga olema rootoris.
Proovi
Mootor: vaata, ega kollektori vahelt lisa õhku ei võta (silindrid viltu peal või kollektor kõver). Silindrite alt võib ka õhku võtta. Hullem asi on väntvõlli vahepukk. Kui see sees ringi logistab, on asi juba päris jama. Siis pole hullu, kui ainult laagrid ja nendevaheline "tihend" Tsimmerlingid võivad ka läbi olla (tsimmerid on kahel pool, keskel on omaette aretis).
Proovi

Mootor: vaata, ega kollektori vahelt lisa õhku ei võta (silindrid viltu peal või kollektor kõver). Silindrite alt võib ka õhku võtta. Hullem asi on väntvõlli vahepukk. Kui see sees ringi logistab, on asi juba päris jama. Siis pole hullu, kui ainult laagrid ja nendevaheline "tihend" Tsimmerlingid võivad ka läbi olla (tsimmerid on kahel pool, keskel on omaette aretis).