ühe rõngaga kolb
#11

Põhilised juhtpinnad on kolvil esimene ja tagumine pool, küljed toetavad natuke muidugi, mõnedel saagidel kolviküljed lausa tühjad, mis annab väiksema hõõrdumise hülsi pinnal.

3mm. kui kolbi ümberringi lühemaks siis see pill ei käi enam nii nagu peaks, sest kolvipind ei kata väljalaske avasi ära ülemises seisus ja karteriruumis seega väiksem surve.

Teine asi on teha natuke hülsile ja kolvile ülevooludega kohakuti väljalõikeid, kuid seegi ei pruugi paremat tulemust anda, kuigi võib.

3-me rõngaga kolb võib jah ainult Tuulal olla, ( sest see fekaal õieti pöördesse ei lähe ju ) kuid ühelgi tänapäeva võidusõiduks mõeldud pillil üle 2-he rõnga minu teada ei kasutata ja jutt käib ikka säärekast, siis nii väikse kubatuuriga ja ilma käigukastita mootoril on kindlasti kergem 1-he rõngaga kolbi ringi vedada ( korralik rõngas peab ka olema muidugi ) ja annab pöördeid juurde.
Vasta


Sõnumeid selles teemas
ühe rõngaga kolb - Autor: karlpiff - 28-12-2005, 15:25 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: valdo - 28-12-2005, 16:13 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: isandpauk - 29-12-2005, 01:18 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: kalev60 - 29-12-2005, 02:15 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: rnkx - 29-12-2005, 10:22 AM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: mossepower - 29-12-2005, 13:44 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 15:36 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 16:55 PM
RE:  ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 29-12-2005, 17:20 PM
RE:   ühe rõngaga kolb - Autor: jurkman - 29-12-2005, 17:35 PM
RE:    ühe rõngaga kolb - Autor: oldmoped - 02-01-2006, 12:31 PM
RE: ühe rõngaga kolb - Autor: priidu - 01-01-2006, 21:35 PM



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne