02-01-2006, 19:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2006, 19:52 PM ja muutjaks oli valdo.)
sg-1 Kirjutas:... mida teha sumbutiga?
Selle ilmselt peab ise tegema, aga mis moodi oleks kõige parem seda teha?
Variante on kaks.
1. Sobitada suvalise 125se summuti. Saab kasutada nt isendeid, mille nt "moskvalaste" restaureerijad on hüljanud totaalrooste, välimust rikkuvate väljaajamatute mõlkide, korrosiooniaukude, ülisügavate roostepesade tõttu vm kahjustuste tõttu, mis teeb välimuses perfektse restaureerimise ülimalt töömahukaks.
2. Teha kas osalt või täielikult ise (kamber -> hulk väikesi avasid -> jälle kamber -> jne). Võib ära kasutada p 1 mainitud vanade moskvalaste summutite detaile, mille restaureerijad on kõlbmatuks kuulutanud liiga näruse seisu tõttu.
Olen kunagi kasutanud ühele tuttavale p 2 mainitud ümberehitamist - K-125 summutist jäi korpus, esiosa ja leegitoru, sõelad tegin sisse ise ning algse "kalasabaotsa" asemel sai ise plekist ots painutatud/keevitatud. Kõigele must kuumakindel värv selga. Ehk siis - kasutasin ära "mudru", mille oma M-1-A juppide hulgast restaureerimiskõlbmatuks tunnistasin väga nadi seisukorra tõttu.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18