03-01-2006, 15:40 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 03-01-2006, 15:41 PM ja muutjaks oli valdo.)
Pigem kõveraks, arvestades selle asukohta üsna avatuna auto all nimetatud automargi juures.
Soovitan hoovastik auto all kriitilise pilgiga üle vaadata, et teha kindlaks võimalikud vigastused. Arvatavasti tuleb kasti ja kangi vaheline hoovastik demonteerida, deformeerinud osa taas algsesse kujusse viia ning siis uuesti korralikult reguleerides tagasi panna.
Kui tõesti läks hoovastik "paigast ära", siis see viitab ülilohakale koostetööle (mutrid kinni keeramata, kontreerimata vms).
Soovitan hoovastik auto all kriitilise pilgiga üle vaadata, et teha kindlaks võimalikud vigastused. Arvatavasti tuleb kasti ja kangi vaheline hoovastik demonteerida, deformeerinud osa taas algsesse kujusse viia ning siis uuesti korralikult reguleerides tagasi panna.
Kui tõesti läks hoovastik "paigast ära", siis see viitab ülilohakale koostetööle (mutrid kinni keeramata, kontreerimata vms).
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel