18-01-2006, 10:56 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-01-2006, 11:00 AM ja muutjaks oli Ishijupp.)
Need väited vastavad suures osas tõele, kuid:
1. Kasutades silikooni normaalsel kombel (ühendatavad pinnad on eelnevalt puhastatud ja "kokku käima" lihvitud) jääb mootorivedelikega kokkupuutesse imeväike pind, kust äädikhapet mootorisse pääseb äärmiselt vähe. Ja sedagi ainult kuni reaktsiooni lõpuni (loe: silikooni tahkumiseni).
2. Imeväike kogus äädikhapet lahustununa suuremas koguses lahustis- äädika puhul on lahustiks n. vesi- võib kurja teha küll, kuid õli on nimetatud happe suhtes äärmiselt tõrjuv () ja elektrolüütilist keskkonda moodustuda ei saa.
trv
EDIT: lugesin eelmised postitused üle- kui silmas peetakse kahe erineva metalli ühendamist silikooni abil, siis võib jutus olla väike tõetera. Siiski olen skeptiline ka sellisel juhul tekkida võiva elektrolüüsi suhtes....
1. Kasutades silikooni normaalsel kombel (ühendatavad pinnad on eelnevalt puhastatud ja "kokku käima" lihvitud) jääb mootorivedelikega kokkupuutesse imeväike pind, kust äädikhapet mootorisse pääseb äärmiselt vähe. Ja sedagi ainult kuni reaktsiooni lõpuni (loe: silikooni tahkumiseni).
2. Imeväike kogus äädikhapet lahustununa suuremas koguses lahustis- äädika puhul on lahustiks n. vesi- võib kurja teha küll, kuid õli on nimetatud happe suhtes äärmiselt tõrjuv () ja elektrolüütilist keskkonda moodustuda ei saa.
trv
EDIT: lugesin eelmised postitused üle- kui silmas peetakse kahe erineva metalli ühendamist silikooni abil, siis võib jutus olla väike tõetera. Siiski olen skeptiline ka sellisel juhul tekkida võiva elektrolüüsi suhtes....