22-01-2006, 19:39 PM
Minu igapäevamasinaks on juba poolteist aastat olnud 1974 aasta 412. Katsin terve põhja ning tulemüüri pigimati ja fooliumiga. Muutus vaiksemaks. Paar nädalat tagasi ostsin Lada uksetihendid. Need külge pannes muutub veelgi vaiksemaks. Sõidan igapäevaselt Tallinnas, kord kuus käin Võrumaal. Keskmine maanteekulu kiirusel 90-100 on 7,5liitrit sajale. Ja seda originaal K126 karpaga. Üle 110kmh pole eriti punnitanud, kuna kipub kõvasti röökima ning minu kõrvad seda vanakese mootori piinamist ei talu.
Kui SL-i sild alla pista, siis kannataks ka kiiremini sõita. Aga mulle meeldib rohkem foori tagant spurtides tagatulesid näidata ja masdakuuemehi närvi ajada.
Eelmise nädala külmadega läks tänu korralikule õlile, akule ning küünaldele-juhtmetele ilusti käima, ning ka soojaks väga kiiresti, kuna salongiradikas on uue vastu vahetatud. Paljud panevad Lada soojendusradika, kuid korralik mosse oma töötab sama hästi.
Kui suvel aega on ja oma 434 sõitma saan, siis kisun arvatavasti 412 mootori laiali ning lasen kõik kolvid-kepsud täpselt tasakaalustada. Sealt peaks mõne hobuse juurde leidma ning mootorigi vaiksemaks saama. Eks näis

Eelmise nädala külmadega läks tänu korralikule õlile, akule ning küünaldele-juhtmetele ilusti käima, ning ka soojaks väga kiiresti, kuna salongiradikas on uue vastu vahetatud. Paljud panevad Lada soojendusradika, kuid korralik mosse oma töötab sama hästi.
Kui suvel aega on ja oma 434 sõitma saan, siis kisun arvatavasti 412 mootori laiali ning lasen kõik kolvid-kepsud täpselt tasakaalustada. Sealt peaks mõne hobuse juurde leidma ning mootorigi vaiksemaks saama. Eks näis
