27-01-2006, 02:37 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2006, 11:10 AM ja muutjaks oli valdo.)
tsiklivend Kirjutas:vaidleks ikka vastu
Ei ole need midagi nii hullud, korralikult peab ennem pinna ära puhastama ja ei ole see midagi nii kehva
Ikka parem varjant kui roostes või inetu, ja ilmselt tahetakse selle pärast, et ei ole raha kalliks kroomimiseks
Ära vaidle, enne kui pole teinud/näinud/katsetanud . Mine parem vaata minu jalgratast Wanderer, mis on Kurtna mootorrattamuuseumis hetkel ja siis räägime edasi. Sellel sai kunagi asendatud kroompinnad aerosool-kroomiasendajaga. Ratas on muide ainult 3-4 korda sõitnud, aga pinnad ei kannata enam mingit kriitikat. Puudutamata pind on ilus, aga veidi katsudes/nühkides muutub kiiresti tuhmhalliks (vt eelkõige selle leistangi). Tegelikult on see näide sellest, kuidas EI TOHI asju restaureerida, aga kuna kunagi sai rumala peaga tehtud nii, siis jätsin... Elavaks näiteks teistele restaureerijatele.
Kui on soov kroomi mingi odava ersatsiga asendada, sobib pigemini alumiiniumvärv. Kroom-aerosoolidest käige suure kaarega ringi.
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, kuni 18. maini 2025 oleme avatud eelneval kokkuleppel