14-02-2006, 17:43 PM
Huvitav on see, et kui teha pikem sõit (st. üle 100km) siis võtab 8-10 sajale. Ülevaatusel olid heitgaasid paigas (st. sai paika keeratud asjaliku diagnostiku juures, kusjuures tookord oli tänu katkisele pidurivõimendile meeletu vaakumi leke ja vaakumi leket arvestades sai paika keeratud). Ühes diagnostikas vahetati O2 andur ja küttekulu ei muutunud (praegu korralik andur). ECU pidi mazda kõige tugevam külg olema, st. mazda varuosadega kauplejad pole veel ühtegi samasugust ECU`d kellegile müünud. Kütusekulu tõusis järsult pärast seda kui sai sõidetud vene küttega (aga samas on kaks filtrit enne pihusteid ja loomulikult on filtrid vahetatud). Kui vahepeal küünal maha kakkuda (oli vaja maha kakkuda kui masin suurte külmadega keeldus sooja mootoriga käima minemast) siis oli küünal täiesti must/tahmane, ehk siis segu on sõidu ajal liiga rikas ja sealt ka kulu aga mis seda põhjustab ? Paraleelselt kulu suurenemisega hakkasid ka pöörded kõikuma, kuni välja suremiseni ja seda tühikäigul, see et ta ka vahele jätab vahepeal on viimase aja üllitis. Auto vanus on kirjas esimeses postis.