18-02-2006, 20:10 PM
Veel tuli viimasest Soomes käigust meelde kaks huvitavat asja.
Sõitsime Oldsiga Lahti poolt Helsingisse, seal enamus on Mootoritie, kus oli novembris piiratud kiirus 100km/h, Helsingisse jõudes oli isegi linna sees sama kiirus, ning ühel hetkel sõitis meie ees Messerschmitt, kiirus oli selle umbes 70-80 km/h aga jalgu ei jäänud. Üldiselt sõideti temast siiski mööda nii ka meie, aga püsis sabas peaaegu Helsingi kesklinna välja. Ei kujuta mida ta mõtles meie järgi sõites(Oldsil üks või kaks silindrit ei töötanud).
Teine asi oli laevale minek, piirivalvur vaatas alguses kurja näoga dokumente, küsis et mis autos on, vastuseks: oma asjad, ning rohkem ta ei küsinud. Seejärel naeratas ja ütles: "Oo, American rauta, onko hyvassa kunnossa?"(õigekiri?). Isa siis vastas talle(soome keeles loomulikult): "On jah heas korras, aga karburaator oleks vaja korda teha...", midagi rääkis veel aga ei meenu enam.
Karburaator ongi praegu Soome remonti saadetud.
Sõitsime Oldsiga Lahti poolt Helsingisse, seal enamus on Mootoritie, kus oli novembris piiratud kiirus 100km/h, Helsingisse jõudes oli isegi linna sees sama kiirus, ning ühel hetkel sõitis meie ees Messerschmitt, kiirus oli selle umbes 70-80 km/h aga jalgu ei jäänud. Üldiselt sõideti temast siiski mööda nii ka meie, aga püsis sabas peaaegu Helsingi kesklinna välja. Ei kujuta mida ta mõtles meie järgi sõites(Oldsil üks või kaks silindrit ei töötanud).
Teine asi oli laevale minek, piirivalvur vaatas alguses kurja näoga dokumente, küsis et mis autos on, vastuseks: oma asjad, ning rohkem ta ei küsinud. Seejärel naeratas ja ütles: "Oo, American rauta, onko hyvassa kunnossa?"(õigekiri?). Isa siis vastas talle(soome keeles loomulikult): "On jah heas korras, aga karburaator oleks vaja korda teha...", midagi rääkis veel aga ei meenu enam.
Karburaator ongi praegu Soome remonti saadetud.