21-02-2006, 17:37 PM
Hullemal juhul ongi mootor käivitatud ja pärast ülekuumenemist ja kinni kiilumist müüki pandud. Ise leidsin CŽ-250 mootorist G-kujulise kolvirõnga
(ülemine rõngas). Kuri kahtlus siiani hinges, et pandi uus 3. remondi oma
(kolb on 2. remont, markeeringuga ,,B"), lukuvahet ei vaadatud üldse või vähemalt ei viilitud parajaks. Igaks juhuks vahetasin mõlemad rõngad ja viilisin lukuvahed mõõtu (0,6 mm). Õnneks karteri sisemuse kallale polnud jõutud. Üldmulje mootori eelnevast hooldusest võiks kirjeldada lausega:
,,Milleks meile tihendid, kaliibrid ja padrunvõtmed, kui ermets, haamer, relakas ja torutangid käepärast."
(ülemine rõngas). Kuri kahtlus siiani hinges, et pandi uus 3. remondi oma
(kolb on 2. remont, markeeringuga ,,B"), lukuvahet ei vaadatud üldse või vähemalt ei viilitud parajaks. Igaks juhuks vahetasin mõlemad rõngad ja viilisin lukuvahed mõõtu (0,6 mm). Õnneks karteri sisemuse kallale polnud jõutud. Üldmulje mootori eelnevast hooldusest võiks kirjeldada lausega:
,,Milleks meile tihendid, kaliibrid ja padrunvõtmed, kui ermets, haamer, relakas ja torutangid käepärast."