21-02-2006, 18:10 PM
Jällegi sama CŽ-mootoriga saadud kogemuste põhjal: väidetavalt simmerlingide vahetuseks laiali lammutatud mootor tähendab seda, et
alla töökorras masina turuhinna tsiklit kindlasti korda ei saa. Peale nimetatud vea likvideerimise tuleb kindlasti arvestada kõigi tihendite, paljude kruvide/mutrite/seibide ja mõningate spetsiifiliste osade (mõned distantspuksid, siduri ,,kondid" ja seibid) soetamisega ja ise tegemisega.
Kuigi mind ennast motika ostmisel kaasas polnud, arvan, et tühjade kätega poleks seegi kord tagasi tuldud. Alternatiiviks oleks olnud suur
tüli mõttetu paarisajakilomeetrise sõidu pärast.
alla töökorras masina turuhinna tsiklit kindlasti korda ei saa. Peale nimetatud vea likvideerimise tuleb kindlasti arvestada kõigi tihendite, paljude kruvide/mutrite/seibide ja mõningate spetsiifiliste osade (mõned distantspuksid, siduri ,,kondid" ja seibid) soetamisega ja ise tegemisega.
Kuigi mind ennast motika ostmisel kaasas polnud, arvan, et tühjade kätega poleks seegi kord tagasi tuldud. Alternatiiviks oleks olnud suur
tüli mõttetu paarisajakilomeetrise sõidu pärast.