22-02-2006, 17:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-02-2006, 17:34 PM ja muutjaks oli valdo.)
Jansa Kirjutas:Piibur Kirjutas:Üldiselt kaob registreerimismärgil garantii ära, kui selle sisse ise auke puurida.Ei kao kusjuures.
Kunagi (nõuka-ajal) oli liikluseeskirjades nõue, et numbrimärgi kinnitamisel peab poldi pea olema numbrimärgiga sama värvi. Ehk siis kui poldipea on tausta kohal, peab see valge olema, kui numbri/tähe kohal, siis must. Mina soovitaksin seda soovitust kaasajalgi järgida, eriti vanasõidukite juures.
Ja veel. Paljud kurikaelad armastavad numbrimärke varastada. Nendega saab nt igasugust pättust teha, mis hiljem numbrimärgi omanikule suurt jama kaasa toob (bensiinijaamade "külmad arved", varastatud kraami vedamine, vargusele/röövimisele sõitmine jms). Hiljem katsu tõestada, et Sa ei olnudki kaamel...
Seega soovitan numbrimärgid monteerida autole (M6) teraspoltidega ja mutriühenduse seejärel üle keevitada/neetida. Et iga jorss ei saaks tänaval numbrimärki käsitööriistadega kergelt eemaldada. Samal põhjusel ei soovita plastraame - sealt on numbrimärki veelgi kergem eemaldada...
Kui tõesti on vaja ise numbrimärk maha võtta, siis relakas abiks... paarist poldist/mutrist ei ole ju kahju...
Valdo
Eesti Jalgrattamuuseumi looja ja eestvedaja
Tutvustame jalgratta ajalugu Eesti vaates, väljas on üle 185 muuseumiväärtusega ratta
Asume Kesk-Eestis Väätsal Pikk 9, oleme avatud K,N,R,L,P 11-18