23-02-2006, 15:03 PM
idee iseenesest on huvitav, aga kas sul on ka vastav oskusteave ja vahendid väntvõlli tasakaalu(dünaamilisse) saamiseks? Staatiline tasakaalustamine(mille kohta k6ige rohkem igasugu valemeid ja nippe liigub, ei anna tehaselähedast tulemust). Jenningsi raamatus väitis autor, et staatilise tasakaalustamisega sisuliselt nihutatakse tasakaalustatamata massi vända raadiusel edasi, aga kogu vändamehhanismile avalduvat tasakaalustamatusest tingitud koormusi see ei vähenda.
Netis on mitmeid artikleid ja infot tsikli väntvõlli pöörleva massi vähendamise kohta, proovi nt. märks6nasid "knife-edged crankshaft". Äkki leiab ka infot, kuidas vänta tasakaalu saada, peale selliseid radikaalseid võtteid.
Netis on mitmeid artikleid ja infot tsikli väntvõlli pöörleva massi vähendamise kohta, proovi nt. märks6nasid "knife-edged crankshaft". Äkki leiab ka infot, kuidas vänta tasakaalu saada, peale selliseid radikaalseid võtteid.
130km/h @ Jupiter1 - serious s**t