24-02-2006, 14:48 PM
Raami pikkused ei mängi mingit rolli seejuures, ühe raami peale peaks istuma nii M72 kui Dnepri paak. Mis võib rolli mängida:
1) eelpool mainitud paagikõrvade murdumine ja hooletu tagasikeevitamine
2) kõver raam- võibolla samuti põlveotsas parandatud.
3) vene tehnika "omapära" st. sama marki ja -tüüpi masinate jupid mõnikord lihtsalt ei sobi omavahel. Nt kui on kolm sama tüüpi masinat, vb erineva tootmisaastaga (nimetagem neid A, B ja C), siis see et jupid on vahetatavad A ja B vahel ning B ja C vahel ei tähenda, et A jupid sobiks C-ga, kuigi sisuliselt on nad samasugused. Olen kord oma K 750-le üritanud teise masina pealt võetud käigukasti külge sobitada, aga tee mida tahad, kinnituspoltide augud ei sobi. Senikasutatud K kast sobis, Urali kast sobis, Dnepri oma samuti, kusjuures see mitte külgesobiv kast istus Urali mootori otsa päris hästi.
1) eelpool mainitud paagikõrvade murdumine ja hooletu tagasikeevitamine
2) kõver raam- võibolla samuti põlveotsas parandatud.
3) vene tehnika "omapära" st. sama marki ja -tüüpi masinate jupid mõnikord lihtsalt ei sobi omavahel. Nt kui on kolm sama tüüpi masinat, vb erineva tootmisaastaga (nimetagem neid A, B ja C), siis see et jupid on vahetatavad A ja B vahel ning B ja C vahel ei tähenda, et A jupid sobiks C-ga, kuigi sisuliselt on nad samasugused. Olen kord oma K 750-le üritanud teise masina pealt võetud käigukasti külge sobitada, aga tee mida tahad, kinnituspoltide augud ei sobi. Senikasutatud K kast sobis, Urali kast sobis, Dnepri oma samuti, kusjuures see mitte külgesobiv kast istus Urali mootori otsa päris hästi.