03-04-2006, 14:21 PM
Tõenäoliselt siin ikka mootori värisemise põhjuseks on mootori ebaühtlane käik tühikäigul, ning arvatavasti tuleb minna karbussi kallale, mille reguleering on täiesti paigast, ka aitab kaasa sellele nati ebatihe nõelklapp, mis tühikäigul töötades hakkab üle "uputama". 77. a. 2140 peaks veel igaljuhul omama tavalist K-126H tüüpi karburaatorit. Igasugused ДААЗ tüüpi ja muud taolised paigaldati palju hiljem. Nii et aabits kätte ja kruttima!
Kindel värk on, et väriseva mootori puhul vanade,kuid tervete elastsete mootoripatjade-käigukastipadja vahetus uute jäikade patjade vastu tekitab hoopis vastupidise efekti, kus värin kandub läbi jäikade patjade veelgi enam keresse. Ühtlaselt töötav mootor ei rappu isegi katkiste patjade peal.
Kindel värk on, et väriseva mootori puhul vanade,kuid tervete elastsete mootoripatjade-käigukastipadja vahetus uute jäikade patjade vastu tekitab hoopis vastupidise efekti, kus värin kandub läbi jäikade patjade veelgi enam keresse. Ühtlaselt töötav mootor ei rappu isegi katkiste patjade peal.