03-04-2006, 15:32 PM
Minu mälujärgi tuli vanasti 60 000 km sõitnud Moskvichil alustada mootori kapitaalremondiga, mitte piirduda pelgalt reguleerimistega. Loomulikult ei ole ma seda mootorit näinud, vaid õpetan siin raali vahendusel ja kohapeal on võib olla teine nägemus.
Aga omaltpoolt lisaks ka, et üsna oluliselt aitab kaasa kõrgema oktaanarvuga bensiini kasutamine. Bensiin number 98 põleb kõige paremini ja mootor rappub palju vähem, kütuse kulu ka langeb. Seda muidugi korras mootori puhul.
Ise kasutan mõnda aega ainult 98 oktaanarvulist ja tuleb tõdeda, et mootor töötab märksa ühtlasemalt ja kütuse kulu on pisut langenud, niiet kõrgem hind on tegelikult end ära tasunud.
Aga omaltpoolt lisaks ka, et üsna oluliselt aitab kaasa kõrgema oktaanarvuga bensiini kasutamine. Bensiin number 98 põleb kõige paremini ja mootor rappub palju vähem, kütuse kulu ka langeb. Seda muidugi korras mootori puhul.
Ise kasutan mõnda aega ainult 98 oktaanarvulist ja tuleb tõdeda, et mootor töötab märksa ühtlasemalt ja kütuse kulu on pisut langenud, niiet kõrgem hind on tegelikult end ära tasunud.
Tõnu Piibur
5116265