12-04-2006, 22:59 PM
Sidur koosneb kahest osast-korvist ja kettast.Volgal ,nagu nii paljudelgi sama ajastu autodel oli kasutusel käppadega sidur korvi puhul.Kui kas või ükski neist käppadest(enamasti oli neid kolm) oli andnud järgi, siis oli enamasti võimaluseks see,et sidur ei lahutanud õieti ja käikude lülitamine oli raske ja tihi ka võimatu(seisva auto puhul).Sidur aga ei libisenud.Mida tähendab aga siduri libisemine seda aga võiksid ja peaksid teadma.Ka see ,st libisemine võis tekkida ,kui oli probleem siduri käppades.Kui mingi käik ei lähe sisse,siis probleem pole siduri kettas mitte kunagi.Käik läheb sisse,aga auto ei sõida kohalt ära(eriti lõdva korvi ja eriti kulunud ketta puhul).Kui sõitva auto puhul viskab välja 2 ja 3käik siis võimalusi mitu.Valdo andis Sulle oma vastusest tegelikult ülevaate.Aga siiski.Kas see 2-3 käigu probleem tekkis üheaegselt,või oli nii,et esmalt kadus Sul ära 3 käik(viskas käigu välja)?Nimetet käimaril ju 3.käik otse ülekanne.Ja minu teada oli nene käimaritel 2 ja 3 käik sünkroniseeritud(kui räägime Volgadest ja mitte 1.sarja Pobidest,vanadest Fordidest kõnelematta)Siis kui käik ei püsi sees,siis võib olla viga selles,et sünkronisaator on lõpuni kulunud.Selline probleem oli kunagi mu M403-ga.Mosse ja GAZ-i sünkronisaatorid on samase ehitusega,vaid mõõtmed erinevad.
Tagurpidikäik kindlasti ja minu teada ka 1.käik aga olid sünkroniseerimatta.
Kahvlite purunemisse ma eriti ei usu.Küll olen aga Valdoga nõus,et häda võib ju peituda hoopis lülitushoobades.Tegelikult ei lähe mingi käik sisse.
Võta autolt maha see kast ja uuri.See on töest ülilihtne elementaarkast.
Ja veel.Isegi ideaalse siduri ja käigukasti puhul võiks selle ja mitte ainult selle, sellise põlvkonna auto juures võiks kasutada vahegaasi ja topeltsidurdamist.
Head soovides,Flanagan
Tagurpidikäik kindlasti ja minu teada ka 1.käik aga olid sünkroniseerimatta.
Kahvlite purunemisse ma eriti ei usu.Küll olen aga Valdoga nõus,et häda võib ju peituda hoopis lülitushoobades.Tegelikult ei lähe mingi käik sisse.
Võta autolt maha see kast ja uuri.See on töest ülilihtne elementaarkast.
Ja veel.Isegi ideaalse siduri ja käigukasti puhul võiks selle ja mitte ainult selle, sellise põlvkonna auto juures võiks kasutada vahegaasi ja topeltsidurdamist.
Head soovides,Flanagan
