19-04-2006, 13:41 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-04-2006, 14:59 PM ja muutjaks oli pppp.)
Tee aga ots lahti selle andmebaasi koostamisega, küll teised seda pärast täiendavad
Sidurikoja poldijaotus on sama.
Missugust 2,4 mõtled? Ridakuut ei ole Audile pandud.
See LT-l kasutatud 6-silindriline bensukas on diislist aretatud muidu, äkki on sellega tema väljapaistvad omadused seletatavad?
Audi 100-le (Typ 43) ja Porsche 924-le pandi selle LT 2-liitrise bensuka lähisugulasi peale. Audi 80-l ja VW Passatil pole minu teada EA-831 plokil (nii seda mootoriperekonda ühise nimega kutsuti; algselt oli see üldse MB poolt välja töötatud nn. Mitteldruckmotor surveastmega 11,3:1) põhinevaid mootoreid kunagi kasutatud.
Sidurikoda on kindlalt erinev.
p@teoorias.tugev
Trike Kirjutas:Kas keegi teab kas sinna käigukastiotsa audi 100 r5 bensukas istub?
Sidurikoja poldijaotus on sama.
Trike Kirjutas:Vw 2,4 peaks olema audil ka peal, kuigi 10 cm3 on mahu vahe.
Missugust 2,4 mõtled? Ridakuut ei ole Audile pandud.
See LT-l kasutatud 6-silindriline bensukas on diislist aretatud muidu, äkki on sellega tema väljapaistvad omadused seletatavad?
Trike Kirjutas:Samas Lt 2,0 benakas peaks ka vist audi 100 ja 80 ja vw passatilt pärinema.
Audi 100-le (Typ 43) ja Porsche 924-le pandi selle LT 2-liitrise bensuka lähisugulasi peale. Audi 80-l ja VW Passatil pole minu teada EA-831 plokil (nii seda mootoriperekonda ühise nimega kutsuti; algselt oli see üldse MB poolt välja töötatud nn. Mitteldruckmotor surveastmega 11,3:1) põhinevaid mootoreid kunagi kasutatud.
Trike Kirjutas:Tegelt küsiks, kas bensukas vw lt 2,0 istub sama kasti otsas mis diisel 2,4.
Sidurikoda on kindlalt erinev.
p@teoorias.tugev